نظر استاندار درباره کمک به تیم‌های فوتبالی نفتی خوزستان
نظر استاندار درباره کمک به تیم‌های فوتبالی نفتی خوزستان

قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات مالی فراوان تیم‌های فوتبالی نفتی خوزستان و اینکه آیا از وزیر نفت کمک‌هایی برای این تیم‌ها گرفته می‌شود، اظهارکرد: معمولا تیم‌های فوتبال و ورزشی، اسپانسر می‌گیرند و استان خوزستان هم یکی از استان‌های غنی در نفت، گاز و پتروشمی است و بیشترین مسئولیت‌های اجتماعی نیز متوجه همین مجموعه‌ها […]

قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات مالی فراوان تیم‌های فوتبالی نفتی خوزستان و اینکه آیا از وزیر نفت کمک‌هایی برای این تیم‌ها گرفته می‌شود، اظهارکرد: معمولا تیم‌های فوتبال و ورزشی، اسپانسر می‌گیرند و استان خوزستان هم یکی از استان‌های غنی در نفت، گاز و پتروشمی است و بیشترین مسئولیت‌های اجتماعی نیز متوجه همین مجموعه‌ها در استان است.

وی افزود: پس وقتی تولید و صادرات نفت کشور، مرکز اصلی پتروشیمی و محل و مرکز پالایشگاه گاز در خوزستان است، برای کمک به تیم‌های نفتی نیاز به وزیر نفت هم نیست و اگر همین شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند، مشکل تیم‌های نفتی حل می‌شود. ضمن اینکه تیم‌های نفتی از خودشان هستند. همچنین من هم کمک می‌کنم تا این شرکت‌ها، قوی‌تر در همین خوزستان از تیم‌های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان حمایت کنند.

استاندار خوزستان درباره اولویت ورزش در برنامه‌هایش، عنوان کرد: ورزش باید در اولویت اول مسئولیت‌های اجتماعی باشد زیرا ورزش پایه و اساس سلامتی نفس، جسم و جان است.

وی درباره توجه به ورزش بانوان خوزستان نیز گفت: حتما به کل ورزش و بخش بانوان توجه خواهیم داشت زیرا ۵۰ درصد ورزش را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام