نصیرزاده: مذاکرات با بازیکنان فقط براساس لیست خمز انجام می‌شود
نصیرزاده: مذاکرات با بازیکنان فقط براساس لیست خمز انجام می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: مذاکرات با بازیکنان فقط براساس لیست خمز انجام می‌شود و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بازیکنی خارج از این لیست جذب شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، «هوشنگ نصیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگاران، در رابطه با نقل و انتقالات تیم، اظهار داشت: آقای «پاکو خمز» پیش از سفر به کشورش، لیستی […]



مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: مذاکرات با بازیکنان فقط براساس لیست خمز انجام می‌شود و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بازیکنی خارج از این لیست جذب شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، «هوشنگ نصیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگاران، در رابطه با نقل و انتقالات تیم، اظهار داشت: آقای «پاکو خمز» پیش از سفر به کشورش، لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه ارائه داده است. ما نیز کمیته نقل و انتقالات بازیکنان داخلی را به ریاست آقای الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه، تشکیل داده‌ایم و مذاکرات براساس لیست خمز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان حاضر در لیست خمز، تحت قرارداد باشگاه‌های مطرح هستند و طبیعی است که تیم‌های مدعی به هیچ وجه نمی‌خواهند بازیکنان تأثیرگذارشان را از دست بدهند و از سوی دیگر، مذاکره با بازیکنان دارای قرارداد، تخلف است.

*افزایش وسواس و قدرت مانور باشگاه‌ها در انتخاب بازیکن 

نصیرزاده با اشاره به قوانین جدید نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: هفت بازیکن از لیست تیم‌ها کاهش یافته که به همین دلیل بیش از ۱۰۰ بازیکن در لیگ بیست و سوم بدون تیم می‌مانند و باید فوتبالشان را در لیگ‌های پایین‌تر ادامه دهند. پیش از این بازیکنان در انتخاب تیم‌شان قدرت چانه‌زنی و وسواس بیشتری داشتند؛ اما با اجرای قوانین جدید، دست باشگاه‌ها در انتخاب بازیکنان بازتر شده است. 

*جذب بازیکن صرفاً براساس لیست خِمز 

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه تمام بازیکنان براساس لیست خمز جذب خواهند شد، بیان کرد: همگی باید به لیست سرمربی تیم احترام بگذاریم. مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم بازیکنی به خمز تحمیل شود. شرایط نقل و انتقالات به گونه‌ای است که نمی‌توان شفاف صحبت کرد و هرگونه اقدام عجولانه به ضرر باشگاه تمام خواهد شد. هیچ‌گونه نگرانی بابت نقل و انتقالات وجود ندارد و مذاکرات با بازیکنان مدنظر به خوبی پیش می‌رود که پس از توافق کامل و امضای قرارداد، از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/