نشست فوق‌العاده رؤسای ۴ کمیسیون مجلس  به منظور بررسی مسمومیت دانش آموزان
نشست فوق‌العاده رؤسای ۴ کمیسیون مجلس  به منظور بررسی مسمومیت دانش آموزان

[ad_1] رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق‌العاده رؤسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش آموزان به زودی برگزار می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به صدور دستور رئیس مجلس مبنی بر تشکیل کارگروهی برای موضوع مسمومیت دانش آموزان  در تعدادی از مدارس، […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق‌العاده رؤسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش آموزان به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به صدور دستور رئیس مجلس مبنی بر تشکیل کارگروهی برای موضوع مسمومیت دانش آموزان  در تعدادی از مدارس، اظهار کرد: به منظور انتخاب اعضای این کارگروه، چهار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون امور داخلی و شوراها و کمیسیون بهداشت و درمان به زودی نشست خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با توجه به اینکه این کارگروه با مشارکت متخصصان مسائل امنیتی، انتظامی و پزشکی تشکیل جلسه خواهد داد، در نظر داریم در اسرع وقت اعضای آن را تعیین و موضوع را برای مشخص شدن عوامل پشت صحنه و اعلام جزئیات به افکار عمومی و همچنین رفع نگرانی خانواده‌ها برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: دختران امروز ما مادران فردای جامعه‌مان هستند و رشد و اعتلای علمی و فرهنگی این عزیزان ضمانت بخش اعتلا و افتخار آینده ایران عزیز ما و ملت بزرگمان است و بر همین اساس حدود ۶۰ درصد ورودی دانشگاه‌های کشور از دختران بوده و بانوان ما نقش مهمی در حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها دارند.

پایان پیام/


[ad_2]