نشست شهردار منطقه ۱۰ تبریز با معاونان و مدیران منطقه
نشست شهردار منطقه ۱۰ تبریز با معاونان و مدیران منطقه

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشستی با معاونان و مدیران این منطقه با آنها دیدار و گفتگو کرد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی در این دیدار خدمت به شهروندان در سنگر شهرداری را توفیق الهی دانسته و در خصوص اهداف و برنامه‌های خود در شهرداری منطقه ۱۰ گفت: داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشستی با معاونان و مدیران این منطقه با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی در این دیدار خدمت به شهروندان در سنگر شهرداری را توفیق الهی دانسته و در خصوص اهداف و برنامه‌های خود در شهرداری منطقه ۱۰ گفت: داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع، دو عامل تاثیرگذار در موفقیت هر مجموعه‌ای است؛ مسئولان و همکاران باید با جدیت برای ترویج و فرهنگ‌سازی این دو ویژگی در جهت خدمت رسانی به شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی با بیان اینکه برقراری ارتباط و تعامل با شهروندان و جلب رضایت آنها فقط با ارائه خدمات بهتر میسر است، اظهار کرد: عملکرد و خدمات شهرداری از یک طرف رضایت‌مندی شهروندان را به ارمغان می‌آورد و از طرفی دیگر انتظارات و مطالبات آنها را افزایش خواهد داد. پس همه ما وظیفه داریم دست در دست هم مطالبات به حق شهروندان را برآورده کنیم.
شهردار منطقه ۱۰ تاکید بر پیگیری، تلاش و جدیت در اجرای پروژه‌ها، تکمیل و سرعت‌بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و گفت: همه طرح‌های عمرانی و خدماتی باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید.
وی برگزاری مداوم و مؤثر جلسات معاونان و مدیران را از دیگر اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و تلاش و پشتکار موثر را خواستار شد.
در این جلسه حاضران نیز به ارائه‌ نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.