بهره برداری نزدیک به ۷ هزار پروژه حاصل ۳۴ ماه خدمت بی منت
بهره برداری نزدیک به ۷ هزار پروژه حاصل ۳۴ ماه خدمت بی منت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی دوران دولت سیزدهم ۶هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در سلسه نشست های رسانه ای رسم خدمت با اشاره به مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز اظهار کرد: این شرکت افتخار خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی،صنعتی،کشاورزی و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با تلاش همکاران اقدامات خوبی انجام شده است افزود: طی دولت سیزدهم ۵۸۴ واحد صنعتی و ۲۳۴ مشترک کشاورزی به شبکه برق تبریز پیوستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: طی دوران دولت سیزدهم ۶هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های اجرا شده ۵ هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتیار بیش از۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.

فرج نیا ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: در دوران دولت سیزدهم نزدیک ۳۰ هزار و ۲۱۲ انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.

 

انتهای پیام/