نخستین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد
نخستین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد

باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای […]



باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان‌شرقی امروز در آیین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: کشور در موازات علم به پنچه های کارآمد و قوی نیازمند است اشاره کرد و اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای یک هنر است و همچنین به واسطه‌ آموزش های  فنی و حرفه‌ای  علم نافع به عمل صالح تبدیل می‌شود.

وی افتتاح مرکز آموزش کار در حوزه املاک را موجب ایجاد فرصت شغلی مناسب برای جوانان عنوان کرد و گفت: به کارآموزان در این مرکز بعد از قبولی در سنجش، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا خواهد شد.

 کارآفرین در حوزه املاک و مستغلات نیز در در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک، به عمده مشکلات در حوزه املاک اشاره کرد و گفت: اکثر مشکلاتی که در حوزه املاک وجود دارد به عدم آشنایی صاحبان املاک ها با متون و سندهای حقوقی است که در این راستا باید املاک ها در سه زمینه مهندسی،حقوقی و روانشناسی آشنایی و آگاهی نسبی داشته باشند.

پایان پیام/