نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر آذربایجان شرقی با عنوان "هنر هشتم" 25 تیرماه سال جاری و همزمان با روز جهانی روابط عمومی و همچنین سالروز درگذشت حمید نطقی، پدر روابط عمومی ایران در تبریز برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس، این جشنواره به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار می‌شود و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می توانند به آدرس www.azarpr.com/prfestival مراجعه کنند.

در جشنواره “هنر هشتم” که به‌طور سالانه برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد، آثار دریافتی روابط عمومی‌های بخش دولتی و بخش خصوصی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی، انتشارات، اینترنت و فضای مجازی، چند رسانه ای، ارتباطات رسانه ای و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.

معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق؛ فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی؛ شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی‌های استان و همچنین تلاش در جهت ترویج فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی‌ها، برخی از اهداف این جشنواره ذکر شده است.

 

انتهای پیام/