نخبگان مراغه برای تحقق شعار سال گرد هم آمدند
نخبگان مراغه برای تحقق شعار سال گرد هم آمدند

[ad_1] جمعی از نخبگان، روسای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های متولی شهرستان مراغه برای تحقق شعار سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» گرد هم آمدند. فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این جلسه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال به دنبال آن هستیم تا تمام صاحبان فکر و اندیشه و دارای ظرفیت و پتانسیل را گردهم […]

[ad_1]

جمعی از نخبگان، روسای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های متولی شهرستان مراغه برای تحقق شعار سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» گرد هم آمدند.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این جلسه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال به دنبال آن هستیم تا تمام صاحبان فکر و اندیشه و دارای ظرفیت و پتانسیل را گردهم آوریم.

داود اسدیان بیان کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، صمت، جهادکشاورزی و دیگر دستگاه های متولی برای تحقق شعار امری مهم و ضروری است و می توان با رویکرد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی آنها زمینه را برای رشد و توسعه شهرستان فراهم کرد.

فرماندار مراغه گفت: شناسایی مشکلات شهرستان و راه برون رفت از آنها با استفاده از توان و ظرفیت علمی شرکت‌ها و واحدهای دانش‌بنیان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر یکصد نفر از نخبگان و ۴۰ واحد فناور در شهرستان شناسایی شده است اما همچنان این آمار بروزرسانی خواهد شد.

اسدیان اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال در نظر داریم همایشی را در ۱۶ اردیبهشت روز مراغه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی این همایش در دانشگاه مراغه مستقر خواهد شد و با راه‌اندازی سایتی طرح ها، ایده‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاران جمع‌آوری می‌شود.

وی تاکید کرد: شناسایی سرمایه‌گذاران و تشکیل بانک اطلاعاتی و توجه به موضوع تبلیغ و اطلاع‌رسانی از جمله موضوعاتی است که باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌ و پرمحتوا همایش مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مراغه اعلام کرد: همچنین کارگروه‌های تخصصی به خصوص در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری تشکیل و معاونت های سیاسی، برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری پیگیر اجرای برنامه‌های آنها خواهند بود.
 

[ad_2]