نبود یک فضای بزرگ ورزشی برای دانش آموزان در کلانشهری مثل تبریز یک نقیصه است
نبود یک فضای بزرگ ورزشی برای دانش آموزان در کلانشهری مثل تبریز یک نقیصه است

جلسه کمیته عمران اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، قبل از ظهر امروز و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و اعضای این کمیته در محل سالن اجلاس تالار معلم تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش […]

جلسه کمیته عمران اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، قبل از ظهر امروز و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و اعضای این کمیته در محل سالن اجلاس تالار معلم تبریز برگزار شد.
به گزارش قلم پرس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جلسه کمیته عمران اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، قبل از ظهر امروز و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و اعضای این کمیته در محل سالن اجلاس تالار معلم تبریز برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تشکر از همکاری های وسیع و گسترده اداره کل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز با شکوه هرجه بیشتر برگزار شود و اداره کل آموزش و پرورش با تمام توان از برگزاری چنین جشنواره هایی حمایت می کند.

جعفر پاشایی گفت: در کلانشهری مثل تبریز نبود یک فضای بزرگ ورزشی برای دانش آموزان یک نقیصه بحساب می آید که انشاء الله با همکاری و هماهنگی همه دستگاهها و علی الخصوص با حمایت استاندار محبوب استان مصمم به احداث مجموعه بزرگ ورزشی و ورزشگاه چمن مصنوعی مختص دانش آموزان هستیم و از کمک همه خیرین محترم استقبال می کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری قریب الوقوع مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز خبرداد و افزود :برای اولین بار در سطح شهر تبریز و با همکاری تمامی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نواحی پنج گانه این شهر جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار برگزار خواهد شد.

پاشایی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در بحث سیستم گرمایشی مدارس خوشبختانه با اقدامات و تلاش های همکارانمان رضایتمندی عمومی خیلی بالاست و رشد چشمگیری داشته است بطوریکه ۷۶ درصد مدارس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شده اند.

وی با اشاره به نیاز مدارس به تعمیرات اساسی اذعان داشت: امید است با تخصیص صد در صد منابع در نظر گرفته شده این تعمیرات به صورت امانی و پیمانی صورت پذیرد و همچنین اعتباری برای نگه داری مدارس به خصوص تازه تاسیس شده تخصیص داده شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه به رعایت اصول ایمنی تاکید کرد و رعایت این اصول را برای آموزش و پرورش مهم عنوان کرد.

وی همچنین با عنایت به حضور گسترده همکاران فرهنگی در منطقه آزاد ارس احداث مجموعه رفاهی و آموزشی را در جلفا را ضروری دانست.