نباید گذشته را فراموش کنیم، اینکه کجا بودیم و کجا رسیدی / متأسفانه عده‌ای فقط انتقاد می کنند
نباید گذشته را فراموش کنیم، اینکه کجا بودیم و کجا رسیدی / متأسفانه عده‌ای فقط انتقاد می کنند

فرماندار تبریز گفت: وظیفه‌داریم در جامعه امید و نشاط ایجاد کنیم، درعین‌حال نواقصی هم که داریم باید با همکاری و تلاش آن را مرتفع کنیم. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان تبریز با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم […]

فرماندار تبریز گفت: وظیفه‌داریم در جامعه امید و نشاط ایجاد کنیم، درعین‌حال نواقصی هم که داریم باید با همکاری و تلاش آن را مرتفع کنیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان تبریز با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید نگاه ویژه‌ای به مسائل داشته باشیم، جنگ یک‌روند عادی نبوده و با روند عادی نمی‌توان مسائل را بررسی و رسیدگی کرد، اظهار داشت: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور در کنار طرح مشکلات باید راهکارهای مناسبی برای رفع این موانع و مشکلات ارائه شود.

وی افزود: همه ما مجری سیاست‌های دولت هستیم و هدف از تشکیل شورای آموزش‌ و پرورش استفاده از توانمندی‌های محلی برای حل مسائل است.

فرماندار تبریز بابیان اینکه وظیفه‌داریم عملکرد ۴۰ ساله آموزش‌ و پرورش را نسبت به‌نظام گذشته برای مردم تبیین کنیم، اضافه کرد: امروز شرایط به‌گونه‌ای است که در آخرین نقطه این استان حتی برای ۵ نفر دانش آموز امکانات تحصیل فراهم‌شده و همه این مسائل توسط نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های راهبردی گروهک منافقین و سلطنت‌طلبان و بدخواهان نظام شناسایی نقطه‌های اعتراض و شعله‌ور کردن آن‌ها است.

راستگو افزود: امروز تنها در شهرستان تبریز ۱۰۰ درصد نقاط و در روستاها ۹۶ درصد نقاط از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ۷ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی فعال وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نباید گذشته را فراموش کنیم، اینکه کجا بودیم و کجا رسیدیم، باید به داشته ایمان افتخار کنیم، متأسفانه عده‌ای بدون توجه به این مسائل فقط یاد گرفته‌اند بدون ارائه راهکار برای حل مشکلات انتقاد کنند.

فرماندار تبریز تأکید کرد: وظیفه‌داریم در جامعه امید و نشاط ایجاد کنیم، درعین‌حال نواقصی هم که داریم باید با همکاری و تلاش آن را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به گلایه برخی نسبت به تذکرات و اخطاریه‌های شهرداری در خصوص مدارس فرسوده، اظهار داشت: شهرداری باید بر اساس قانون در این خصوص کارهای خود را انجام بدهد، اما با توجه به مشکلات ایجادشده پیگیر رفع مسائل و مشکلات هستیم.

وی افزود: شهرداری گذشته از هزینه طرح‌های عمرانی ماهانه ۶۰ میلیارد تومان دستمزد و هزینه‌های جاری را پرداخت می‌کند، به‌طورکلی اگر در روز کمتر از ۲ میلیارد درآمد داشته باشد نمی‌تواند حقوق بپردازد، با توجه به‌قرار گرفتن در ماه‌های پایایانی سال شهرداری همچنان ۴۰۰ میلیارد باید از بابت حقوق و هزینه‌های جاری پرداختی داشته باشد.