نباید در برخورد با متخلفان کوتاهی کرد/ اخراج در انتظار مسؤول و کارمندان متخلف
نباید در برخورد با متخلفان کوتاهی کرد/ اخراج در انتظار مسؤول و کارمندان متخلف

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید براینکه نباید به بهانه ایجاد مسائل اجتماعی در برخورد با متخلفان کوتاهی کرد، گفت: در رابطه با احداث غیرمجاز باغ‌ویلا، خانه‌ویلا و تغییر کاربری اراضی باید به‌جد و بی‌رحمانه ورود کرد و نباید در این زمینه کوتاه آمد تا دیگر با این موارد مواجه نشویم. به گزارش قلم پرس،از تبریز،عابدین […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید براینکه نباید به بهانه ایجاد مسائل اجتماعی در برخورد با متخلفان کوتاهی کرد، گفت: در رابطه با احداث غیرمجاز باغ‌ویلا، خانه‌ویلا و تغییر کاربری اراضی باید به‌جد و بی‌رحمانه ورود کرد و نباید در این زمینه کوتاه آمد تا دیگر با این موارد مواجه نشویم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،عابدین خرّم  امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی استان، اظهار داشت: هر سازمانی که برای حفظ املاک و اراضی بیت‌المال مسؤولیت دارد، نباید در انجام مسؤولیت کوتاهی کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسؤول در حوزه حفاظت از حریم شهرها، رودخانه‌ها و منابع طبیعی مشخص است و اگر این  مجموعه‌ها در انجام مسؤولیت خود درصدی تخفیف داده و کوتاهی کنند، باید با مسؤول دستگاه قبل از دلالان و زمین‌خواران و متجاوزان به حرایم برخورد قانونی شود.

خرّم گفت: مجموعه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی به عنوان مجریان قانون در اعمال احکام قانونی هستند، اما قبل از ورود این مجموعه‌ها باید مسؤولان دستگاه‌های مربوط به وظایف خود با دقت عمل کنند تا به مرحله برخورد قانونی نرسد.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت:اگر در تمامی شهرستان‌ها، فرمانداران، دادستانی و نیروهای انتظامی و امنیتی همگی باهم و هماهنگ و هم‌راستا عمل کنند دیگر شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز نخواهیم بود.

خرّم با تاکید براینکه نباید به بهانه ایجاد مسائل اجتماعی در برخورد با متخلفان کوتاهی کرد، گفت: در رابطه با احداث غیرمجاز باغ‌ویلا، خانه‌ویلا و تغییر کاربری اراضی باید به‌جد و بی‌رحمانه ورود کرد و نباید در این زمینه کوتاه آمد تا دیگر با این موارد مواجه نشویم.

وی با تاکید براینکه اجرای رزمایش در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز ضروری است، خاطرنشان کرد: در سطح استان تمام نقاطی که به حریم رودخانه‌ها و شهرها ورود شده و به صورت انبوه ساخت‌وساز و تغییر کاربری غیرمجاز صورت گرفته، باید شناسایی و برخورد قانونی و جدی با معارضان صورت گرفته و تخریب انجام شود تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: دستگاه‌های خدماتی از جمله آب، برق و گاز نباید به ساخت‌وسازهای غیرمجاز خدمات ارائه کنند و اگر دستگاهی به این ساخت‌وسازها خدمات دهد، طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت مردمی و عدالت‌محور اجازه نمی‌دهیم کارهای زشت و ناپسند توسط مسؤول یا کارمندی انجام گیرد و با این موارد برخورد قانونی انجام و فرد متخلف، اخراج خواهد شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]