نباید برخی کاستی‌های مسئولان را به نام نظام بنویسیم/ ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد
نباید برخی کاستی‌های مسئولان را به نام نظام بنویسیم/ ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: صبر و ایستادگی مردم در مشکلات اقتصادی نشان داده آنها با هر سلیقه و گرایشی در مشکلات پای انقلاب هستند . به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری مراغه اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی ایستادگی مردم […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: صبر و ایستادگی مردم در مشکلات اقتصادی نشان داده آنها با هر سلیقه و گرایشی در مشکلات پای انقلاب هستند .

به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری مراغه اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی ایستادگی مردم در ۶ ماه گذشته و ماه‌های آینده سیلی محکمی بر آمریکا و دست نشانده‌های منطقه‌ای آنها خواهد زد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه امروز بخاطر مشکلات اقتصادی کشورمان زخمی شده است، افزود: عده‌ای به‌جای حل مشکلات و دستگیری از مردم به این زخم آنها نمک می‌پاشند.

وی افزود: در وضع کنونی همه مسئول هستند و باید برای حل مشکلات مسئولیت‌پذیر باشند.

ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد

فتاح در ادامه گفت: ناامیدی در کشور در زمان حاضر جایی ندارد و اگر این ناامیدی از سوی مسئولان باشد خطا است.

وی با بیان اینکه، در ۴۰ سال گذشته مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشته‌ایم،  افزود: نباید از مشکلات اقتصادی پیش آمده نگران و ناامید باشیم .

رئیس کمیته امداد در جواب کسانی که می‌گویند در ایران چیزی سرجایش نیست افزود: از برکت رهبری مقتدر همه چیز سرجایش است و نباید برخی کاستی‌های مسئولان را به نام نظام بنویسیم .

فتاح اضافه کرد : آنچه که آمریکا و آل سعود را نسبت به ایران اسلامی خشمگین کرده است، افزایش روز افزون اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلامی منطقه است.

وی افزود: حضور موفق ایران در سوریه، عراق، لبنان و شکست سیاست‌های آمریکا و آل‌سعود در این کشورها آنها را نگران کرده است.

فتاح با بیان اینکه مردم و مسئولان در جنگ اقتصادی در آزمون هستند، افزود: پرهیز از اختلاف‌ها و افزایش وحدت و همدلی عمال موفقیت خواهد بود.

وی گفت: برای اشتغال مدد جویان کمیته امداد در کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال و در مراغه ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

فتاح افزود: در شهرستان مراغه کمک‌های مردمی به خانواده‌های نیازمند ۳۴ درصد افزایش یافته است.

امام جمعه مراغه نیز در این جلسه گفت: در زمان حاضر و با وجود مشکلات اقتصادی لازم است مسئولان بیشتر از هرزمان دیگر به فکر مردم و مشکلات آنها باشند.

حجت الا سلام والمسلین پور محمدی افزود: با وجود همه مشکلات مردم نجیب و همیشه در صحنه با صبر و شکیبایی منتطر هستند تا مسئولان برای حل مشکلات برنامه‌ریزی محلم و منسجم داشته باشند.

 در مراغه ۳۰ مرکز تشکل غیردولتی فعال است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان در کشور خوب عمل کرده است.

جلیلی افزود: ایده‌هایی که در این نهاد انقلابی برای حل مشکل اقتصادی، اشتغال و مسکن مدد جویان تحت پوشش اجرا می‌شود کارآمد و موفق است.

شکری فرماندار شهرستان مراغه نیز در این جلسه افزود: در مراغه ۳۰ مرکز تشکل غیردولتی فعال است که نیمی از این تشکل‌ها در زمینه امور خیریه فعالیت می‌کنند.

شهرستان مراغه با ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.