نام‌نویسی ۳۷ نامزد برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر و اهر -هر
نام‌نویسی ۳۷ نامزد برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر و اهر -هر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۳۷ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر و اهر – هریس، تا پایان چهارمین روز ثبت نام خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری،در گفت و گو با خبرنگاران، در رابطه با تعداد ثبت‌نام کنندگان تا به امروز در انتخابات میان […]

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۳۷ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر و اهر – هریس، تا پایان چهارمین روز ثبت نام خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری،در گفت و گو با خبرنگاران، در رابطه با تعداد ثبت‌نام کنندگان تا به امروز در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر و اهر – هریس، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده در پایان چهارمین روز از زمان نام نویسی تاکنون در حوزه‌های انتخابیه مراغه – عجب‌شیر و اهر – هریس ۳۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد در چهارمین روز از زمان نام نویسی ۷ نفر در حوزه انتخابیه اهر – هریس ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از طریق فرمانداری و ۲ نفر دیگر نیز از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه مراغه – عجب‌شیر در چهارمین روز از ثبت‌نام ۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار تاکنون ۳۷ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر و اهر – هریس، نام نویسی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تا به امروز در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر ۱۱ نفر از طریق فرمانداری و ۵ نفر از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده و در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز ۱۷ نفر با مراجعه به فرمانداری و ۴ نفر از طریق ستاد انتخابات کشور برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده‌اند.

شبستری ادامه داد: تنها یک نفر از نام نویسی کنندگان خانم می‌باشد که در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر ثبت‌نام کرده و مابقی دواطلبان مرد هستند.