نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر- اهر و هریس به ۷۳ نفر رسید
نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر- اهر و هریس به ۷۳ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۷۳ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر- اهر و هریس خبر داد. سعید شبستری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، در رابطه با تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تا به امروز در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر- […]

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی ۷۳ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر- اهر و هریس خبر داد.

سعید شبستری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، در رابطه با تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تا به امروز در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر- اهر و هریس اظهار داشت: براساس آخرین آمار ارائه شده در پایان ششمین روز از زمان نام‌نویسی تاکنون در حوزه‌های انتخابیه مراغه – عجب‌شیر،اهر و هریس ۷۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد در ششمین روز از زمان نام‌نویسی ۶ نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر نیز از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در ششمین روز از ثبت‌نام ۱۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۵ نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار تاکنون ۷۳ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر- اهر و هریس نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تا به امروز در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر ۴۳ نفر از طریق فرمانداری و از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده و در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز ۳۰ نفر با مراجعه به فرمانداری و از طریق ستاد انتخابات کشور برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند.