می توان با جلوگیری از اختلاس ها زندگی کارگران و معلمان را سامان بخشید
می توان با جلوگیری از اختلاس ها زندگی کارگران و معلمان را سامان بخشید
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از پرداختی پایین به معلمان و کارگران گفت: می توان با جلوگیری از اختلاس ها زندگی معلمان و کارگران را سامان بخشید.

به گزارش قلم پرس، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با بیان اینکه فرهنگیان و کارگران از نحوه پرداختی ها گلایه دارند، گفت: چرا مجلس و دولت پس از ۴۰ سال هنوز برای معیشت، حقوق و مسکن معلمان و کارگران هیچ اقدامی نکرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا می دانید کارگران و معلمان چقدر حقوق می گیرند و امنیت شغلی ندارند؛ این دو قشر از وعده ها خسته شده اند. می توان با جلوگیری از اختلاس ها زندگی آنان را سامان بخشید.

وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی بزرگراه تبریز، هریس، اهر صدای همه را درآورده، در قیامت چه کسی جواب کشته شدگان و معلولان این مسیر را خواهد داد. کمتر خانواده ای در اهر و هریس وجود دارد که داغدار این مسیر نباشد. راه های روستایی و بین شهری نیز وضعیت بهتری از این مسیر ندارند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اضافه کرد: نماینده وزیر علوم چندی پیش به شهرستان اهر و هریس آمد و وعده هایی داد که هیچ کدام عملیاتی نشده است، آقای غلامی به این موضوع رسیدگی کنید.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی جای تعجب دارد و ضرورت دارد که نسبت به این مسئله تجدیدنظر شود./