می‌خواهیم برای آذربایجان افتخار آفرینی کنیم/ تراکتور و سپاهان سال‌هاست رقیب و برادرند
می‌خواهیم برای آذربایجان افتخار آفرینی کنیم/ تراکتور و سپاهان سال‌هاست رقیب و برادرند

[ad_1] مدیر آکادمی باشگاه تراکتور گفت: می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ برتر جوانان برای آذربایجان افتخار آفرینی کنیم. به گزارش قلم پرس،تبریز، «ایوب ذوالفقاری» اظهار داشت: امسال کارمان در تیم‌های پایه را با فراخوان گسترده آغاز کردیم و علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم‌ها، بازیکنان مستعد خوبی را جذب کردیم. جا دارد از آقای «ایرج […]

[ad_1]


مدیر آکادمی باشگاه تراکتور گفت: می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ برتر جوانان برای آذربایجان افتخار آفرینی کنیم.

به گزارش قلم پرس،تبریز، «ایوب ذوالفقاری» اظهار داشت: امسال کارمان در تیم‌های پایه را با فراخوان گسترده آغاز کردیم و علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم‌ها، بازیکنان مستعد خوبی را جذب کردیم. جا دارد از آقای «ایرج جهانبخش»، معاون فنی آکادمی تشکر کنم که تلاش فراوانی در زمینه استعدادیابی انجام داد. 

وی در خصوص عملکرد تیم‌های پایه تراکتور در فصل جاری، توضیح داد: تیم نوجوانان در رتبه سوم قرار گرفت و تیم امیدمان در ضربات پنالتی از حضور در فینال مسابقات بازماند؛ البته اگر گل زده در خانه حریف محاسبه می‌شد، تراکتور به فینال صعود می‌کرد. تیم جوانان‌مان به فینال صعود کرده و برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسیار امیدوار هستیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه استعدادیابی و کسب نتایج خوب دو هدف‌مان در تیم‌های پایه است، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم استعدادهایی را کشف کرده و پرورش دهیم تا تیم بزرگسالان در آینده نزدیک تغذیه شوند.

مدیر آکادمی تراکتور ادامه داد: خوشبختانه تیم‌های پایه تراکتور در سال‌های اخیر نفرات خوبی به تیم بزرگسالان تزریق کرده و اکنون چند بازیکن جوان‌مان در لیگ برتر بازی می‌کنند؛ همین بازیکنان جوان در بازی با النصر از آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کردند. معتقدم اکنون که لیگ‌های پایه به اتمام رسیده‌اند، می‌توان با هماهنگی آقای ساغلام، از بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازی فینال تیم جوانان تراکتور با سپاهان، اظهار داشت: جوانان سپاهان تیم قدرتمندی است. ما شناخت کافی از حریف‌مان داریم و می‌خواهیم کار را در بازی رفت تمام کنیم. سال‌هاست تراکتور و سپاهان در رده‌های مختلف باهم رقیب و برادرند.

مدیر آکادمی تراکتور خاطرنشان کرد: با مساعدت مدیرعامل باشگاه، برای آماده‌سازی بهتر تیم، طی روزهای گذشته سه جلسه تمرینی در استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار کردیم. انشالله نماینده خوبی برای مردم آذربایجان باشیم و بتوانیم با کسب جام قهرمانی برای تراکتور افتخارآفرینی کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امکاناتی در شأن برند تراکتور برای تیم‌های پایه در نظر گرفته شده است. همچنین آقای زنوزی پس از صعود تیم جوانان به فینال مسابقات، تماس گرفته و ضمن تبریک به اعضای تیم، قول پاداش و حمایت مادی و معنوی را داد. 

 ذوالفقاری در پایان تأکید کرد: جا دارد از مالک، مدیریت و سایر عوامل باشگاه که حامی تیم‌های پایه تراکتور هستند، تشکر کنم. استعدادهای خوبی در آکادمی باشگاه حضور دارند که ضروریست در نوع قراردادها دقت شود تا در صورت ترانسفر شدن بازیکنان، حق رشد عاید باشگاه شود.

گفتنی است، بازی رفت فینال لیگ برتر جوانان مابین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور، روز سه شنبه (۲۰ اردیبهشت)، ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بازی برگشت دو تیم روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت)، ساعت ۱۶:۳۰ در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]