میکرو پیگمنت ابرو یا میکروپیگمنتیشن چیست؟
میکرو پیگمنت ابرو یا میکروپیگمنتیشن چیست؟
میکرو پیگمنت ابرو در واقع مخفف شده روش میکروپیگمنتیشن ابرو می باشد. میکروپیگمنتیشن چیست؟ این روش انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل هر نوع تغییری در فرم ابرو را امکان پذیر می کند.

میکرو پیگمنت ابرو در واقع مخفف شده روش میکروپیگمنتیشن ابرو می باشد. میکروپیگمنتیشن چیست؟ این روش انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل هر نوع تغییری در فرم ابرو را امکان پذیر می کند. هرچند که این تکنیک به دلیل نوع دستگاه و تزریق نقطه ای رنگ به پوست هم محبوب است و کاربرد گسترده ای در زمینه فرم دهی ابرو دارد. در این روش رنگ به لایه های زیرین پوست تزریق می شود و ماندگاری بالایی دارد. آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکرو پیگمنتیشن در آکادمی مریم حمزه طبق بروز ترین تکنیک دنیا انجام می شود. همچنین پس از پایان آموزش، سرتیفیکیت دوره به هنرجو اهدا می شود. در صورتی که به حد نصاب انتظارات آکادمی برسید، می توانید در یکی از شعب تخصصی مریم حمزه ای کار خود را شروع کنید.

 

قیمت میکرو پیگمنتیشن در تهران

ابرو قیمت میکرو پیگمنتیشن ابرو بستگی به فاکتورهای متنوعی دارد. یکی از اصلی ترین موارد تعیین کننده قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو، موادی است که برای این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند های باکیفیت و شناخته شده در تعیین هزینه تاثیرگذار است. از دیگر مواد تعیین کننده قیمت می توانیم به موقعیت جغرافیایی مرکز تخصصی، دستمزد مستر، تجهیزات استفاده شده و غیره استفاده کنیم.

بهترین روش برای مطلع شدن از هزینه، مراجعه حضوری به مرکز تخصصی یا مراجعه به سایت مرکز تخصصی مد نظرتان می باشد. در مراکز تخصصی مریم حمزه ای می توانید میکروپیگمنتشن و خدمات دیگری چون رژ لب دائم انواع ماساژ و انواع خدمات آرایش های نیمه دائمی را با بهترین قیمت انجام دهید. همچنین در آکادمی مریم حمزه ای می توانید دوره آموزش هاشور ابرو میکروپیگمنتیشن را بر اساس آخرین متدهای آموزشی در دنیا بگذرانید.