میز خدمت شهرداری منطقه ۲ در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت
میز خدمت شهرداری منطقه ۲ در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت

[ad_1] میز خدمت شهرداری منطقه ۲ در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت با حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر و حضور شهردار منطقه ۲، میز خدمت در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، موسی علی‌پور زنوزی شهردار […]

[ad_1]


میز خدمت شهرداری منطقه ۲ در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت

با حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر و حضور شهردار منطقه ۲، میز خدمت در مسجد نبی اکرم (ص) استقرار یافت.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ و معاونان و مدیران این منطقه، به منظور دیدار مردمی با اهالی شهرک میرداماد در میز خدمت مسجد نبی اکرم (ص) حضور یافتند.

این دیدار پس از نماز مغرب و عشا با نمازگزاران و اهالی میرداماد به منظور بررسی پاره ای از مشکلات محلات به انجام رسید و حاضران در این ملاقات بطور چهره به چهره مشکلات خود را با شهردار تبریز و مدیران شهری مطرح کرده و خواستار رسیدگی برای رفع مشکلات شدند.

در این دیدار درخواست ها و مشکلات اهالی همچون رسیدگی بیشتر به وضعیت آسفالت معابر، ایمن سازی معابر، رسیدگی به وضعیت آب‌روها و پیاده روها و ارائه خدمات مضاعف شهری و… مورد بحث و بررسی مدیران قرار گرفت.

شهردار تبریز و منطقه ۲ هم ضمن شنود درخواست ساکنان، شخصا به معضلات محلات رسیدگی کرده و به حل و فصل مشکلات شهروندان پرداختند.
 

[ad_2]