میرتاج‌الدینی:  واردات خودرو به منظور تعادل‌بخشی به بازار انجام می شود
میرتاج‌الدینی:  واردات خودرو به منظور تعادل‌بخشی به بازار انجام می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در نشست مجمع نمایندگان شمال‌غرب بیان کرد که واردات خودرو را به منظور تعادل‌بخشی به بازار پیگیری می‌کند، به زعم وی با واردات خودرو کیفیت خودروهای داخلی افزایش می‌یابد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست مجمع نمایندگان شمال‌غرب با وزیر پیشنهادی صنعت، […]



نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در نشست مجمع نمایندگان شمال‌غرب بیان کرد که واردات خودرو را به منظور تعادل‌بخشی به بازار پیگیری می‌کند، به زعم وی با واردات خودرو کیفیت خودروهای داخلی افزایش می‌یابد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست مجمع نمایندگان شمال‌غرب با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: در این جلسه، نمایندگان نقطه نظرات و سئوالات خود درباره برنامه آقای علی آبادی را مطرح کردند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت نیز در این نشست سوابق مدیریتی خود را تشریح کرد، ادامه داد: همچنین علی‌آبادی گزارشی از افتخارات به دست آمده در مپنا در حوزه صنعت را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را در سه سطح ارائه کرد، در تشریح آن گفت: یکی از برنامه‌های وی مفصل است،  برنامه دیگر راهبردی است که با کمک کارشناسان تدوین شده است، سومین برنامه نیز، خلاصه‌ای از موضوعاتی است که در اولویت قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: حمایت از نوآوری و ارتقا قابلیت‌های فناورانه، متنوع‌سازی ابزارهای تامین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری، اصلاح شیوه‌های حکمرانی، جذب سرمایه‌گذاری، توسعه هدفمند صنعت و معدن، حذف قیمت‌گذاری دستوری و هدفمند کردن یارانه پنهان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت است.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: همچنین وزیر پیشنهادی صمت بیان کرد که واردات خودرو را به منظور تعادل‌بخشی به بازار پیگیری می‌کند، به زعم وی با واردات خودرو کیفیت خودروهای داخلی افزایش می‌یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه از آنجاکه وزیر پیشنهادی سابقه تولید خودروی برقی در مپنا را دارد، رویکرد وی این است که آینده صنعت خودرو تولید خودروی برقی است، افزود: پس از برگزاری نشست مجمع نمایندگان شمالغرب و نظرخواهی از نمایندگان مجمع، نتیجه مجمع را اعمال می‌کنیم.

پایان پیام/