موفقیت شهرداری در بسیاری از موارد منوط به همکاری نیروی انتظامی است
موفقیت شهرداری در بسیاری از موارد منوط به همکاری نیروی انتظامی است

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز بیش از ۳۰۰ وظیفه خدماتی بر عهده دارد که حدود ۲۰۰ مورد از آنها برای موفقیت به همکاری نیروی انتظامی نیاز دارد. به گزارش قلم پرس؛ ایرج شهین باهر در دیدار با سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: در شرایطی که دستگاه […]

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز بیش از ۳۰۰ وظیفه خدماتی بر عهده دارد که حدود ۲۰۰ مورد از آنها برای موفقیت به همکاری نیروی انتظامی نیاز دارد.

به گزارش قلم پرس؛ ایرج شهین باهر در دیدار با سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: در شرایطی که دستگاه های بسیاری با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، تنها با همدلی و همکاری بین دستگاه ها می توان کارها را پیش برد.

او با تاکید بر اینکه پتانسیل های زیادی در دستگاه های مختلف وجود دارد گفت: همکاری بین بخشی برای عبور از تاثیرات تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه کشور که ما را وارد یک جنگ اقتصادی کرده است ضروری است.

شهردار تبریز فضای امروز استان برای همکاری را با توجه به حضور نماینده ولی فقیه در استان مناسب دانست و افزود: تلاش همه ما برای خدمت بیشتر به مردم است.

 شهین باهر ادامه داد: امیدواریم در دوره جدید فرماندهی نیروی انتظامی استان شاهد گسترش همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه امنیت، بستر توسعه است گفت: استان ما از نظر امنیت در بین استان های کشور جایگاه بالایی دارد.

سردار حسین عبدی توسعه آموزش های شهروندی و ترافیکی را نیازمند همکاری بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی همراه شهرداری بوده و برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد.

عبدی با بیان اینکه نقش شهرداری در مدیریت ترافیک بسیار مهم است تاکید کرد: با همکاری بیشتر می توانیم موضوع مهم ترافیک در شهر را تا حد بالا مدیریت کنیم.