مهمترین انتظارات بخش خصوصی از دولت و مجلس /۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از شرکت های دانش بنیان
مهمترین انتظارات بخش خصوصی از دولت و مجلس /۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

[ad_1] نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از تصویب قانون تسهیل کسب و کار در مجلس خبر داد و گفت: تلاش کردیم قوانین مصوب در حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، میرتاج‌الدینی عصر امروز در نشست وزیر اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی منتخب آذربایجان‌شرقی با […]

[ad_1]


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از تصویب قانون تسهیل کسب و کار در مجلس خبر داد و گفت: تلاش کردیم قوانین مصوب در حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، میرتاج‌الدینی عصر امروز در نشست وزیر اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی منتخب آذربایجان‌شرقی با اشاره به روند طولانی ارائه مجوزهای کسب و کار، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مجوزهای کشور ثبت محور است.

وی افزود: برخی از مجوزهای تایید محور بوده و نیاز به تایید دستگاه‌هایی مثل محیط زیست، صمت، آب منطقه‌ای و غیره دارد که روند ارائه مجوز را طولانی تر می کند.

میرتاج‌الدینی ابراز داشت: بنا داریم در چند هفته آینده در درگاه ملی به صورت میدانی حضور یابیم تا ببینیم مردم در این سامانه چه مشکلاتی برای دریافت مجوزهای مورد نظر دارند.

وی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید در مجلس توضیح داد: از محل اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی رقم سه هزار میلیارد تومان و در بودجه ۱۴۰۱ رقم ۱۱ هزار میلیارد تومان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اعتبار لحاظ شده است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس مهمترین انتظارات بخش خصوصی از دولت و مجلس را مواردی مثل ثبات در تصمیم گیری ها و بخشنامه ها، توجه به نظرات بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها، رفع واقعی موانع تولید، صادرات و واردات، جدیت بانک‌ها در حمایت از تولید و اعلام به موقع تعرفه‌های وارداتی، بازار برشمرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶


[ad_2]