مهلت یک‌ماهه دادستان تاکستان جهت تعیین تکلیف غرفه‌های بازار تره‌بار
مهلت یک‌ماهه دادستان تاکستان جهت تعیین تکلیف غرفه‌های بازار تره‌بار

خبرگزاری میزان – حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با بیان اینکه  بازار تره بار این شهرستان از ۲۸ سال پیش راه اندازی شده و اماده بهره برداری است گفت: طی این سال‌ها غرفه داران جهت بهره برداری اقدام نکرده و این بازار بلااستفاده مانده است. رجبی افزود: با توجه به غیرفعال بودن این […]

خبرگزاری میزان – حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با بیان اینکه  بازار تره بار این شهرستان از ۲۸ سال پیش راه اندازی شده و اماده بهره برداری است گفت: طی این سال‌ها غرفه داران جهت بهره برداری اقدام نکرده و این بازار بلااستفاده مانده است.

رجبی افزود: با توجه به غیرفعال بودن این بازار که بالغ بر ۱۱۰ غرفه دارد متاسفانه شهروندان تاکستان و کلیه شهر‌های اطراف ناچار هستند جهت تامین اقلام تره بار خود به مرکز استان مراجعه کنند که علاوه بر تحمیل هزینه‌های فراوان برای مردم منطقه متاسفانه در موارد متعدد خسارت جانی و مالی را در اثر این تردد شاهد می‌باشیم.

این مقام قضایی تاکستان اضافه کرد: قاطعانه اعلام می‌گردد از باب رعایت حقوق عامه مالکین غرفه‌ها موظفند ظرف یکماه (تا ۲۰ خرداد ماه سالجاری) با در دست داشتن مدارک مالکیت به دفتر پیگیری حقوق عامه دادسرا و یا شهرداری شهرستان تاکستان جهت تعیین تکلیف مراجعه کنند.

رجبی متذکر شد: در صورت عدم مراجعه مالکین در مهلت مقرر غرفه‌ها به اشخاصی که متقاضی اجاره آن می‌باشند واگذار می‌‌شود.

انتهای پیام/