مهدوی‌کنی: مردم از انقلاب خسته نمی‌شوند بلکه از ناکارآمدی‌ها خسته می‌شوند
مهدوی‌کنی: مردم از انقلاب خسته نمی‌شوند بلکه از ناکارآمدی‌ها خسته می‌شوند

[ad_1] عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: مردم نه از ارزش‌ها و اصل انقلابی که برای خود این مردم است و به دست آنها شکل گرفته، بلکه از ناتوانی و ناکارآمدی مسؤولان خسته می‌شوند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت.الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی عصر شنبه در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت […]

[ad_1]


عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: مردم نه از ارزش‌ها و اصل انقلابی که برای خود این مردم است و به دست آنها شکل گرفته، بلکه از ناتوانی و ناکارآمدی مسؤولان خسته می‌شوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت.الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی عصر شنبه در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مصلای اعظم تبریز، اظهار داشت: تبریز شهر قیام و مأمن نیروهای مقاوم انقلاب اسلامی است و امیدواریم این حرکت آغازی مبارک برای انتخابات و دارای برکات برای نظام و کشور باشد.

وی ادامه داد: مردم موضوع محوری در قرآن و اساس نزول این کتاب نیز قیام مردم بر مبنای عدالت و توحید است و توفیقات نظام جمهوری اسلامی به عنوان امتداد این حرکت انبیا و اهل بیت (ع) حاصل حرکت بر محور تعالیم دینی و ایجاد قسط بر پایه خواست و حضور مردم است.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور خاطرنشان کرد: این توفیق کم‌نظیری در تاریخ است که انقلاب و کشور ما با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته مردم را برای اقامه قسط به میدان بیاورد و نظامی را برپایه قسط و بر اساس رای و خواست مردم ایجاد کند و تا زمانی که این ویژگی برقرار است نظام جمهوری اسلامی برپا و پابرجا خواهد ماند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر حضور و مشارکت مردم در همه عرصه‌ها دارند و انتخابات نمود این حضور است و در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیز بر لزوم به میدان آوردن مردم و مشارکت عمومی در امور تاکید کرده‌اند و جریان کلی کشور بر پایه حضور مردم در صحنه‌های مختلف از انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا همه برهه‌های چهار دهه گذشته پیش رفته است.

هشدار نسبت به ۲گانگی در انتخابات

مهدوی کنی گفت: رهبری نسبت به ایجاد این دوگانگی هشدار داده و فرموده‌اند؛ آوردن و نگهداشتن مردم در صحنه مهم‌ترین مسأله است و ضعف در اجرا و پاره‌ای از نواقص افراد و مدعیان حرکت انقلابی نباید با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه جبران شود.

مردم از انقلاب خسته نمی‌شوند بلکه از ناتوانی مسؤولان خسته می‌شوند

وی اذعان داشت: اگر کارآیی تفکرات انقلاب مشخص شود و نیروهای شایسته‌ای که توان تحقق اهداف انقلاب را داشته باشند، در صحنه حاضر شوند، مردم نیز به صلابت جهت‌گیری‌ها و توانمندی‌ها رای می‌دهند، چرا که آنها نه از ارزش‌ها و اصل انقلابی که برای خود این مردم است و به دست آنها شکل گرفته، بلکه از ناتوانی و ناکارآمدی مسؤولان خسته می‌شوند.

زنده بودن  انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می‌شود 

فرزند آیت‌الله مهدوی کنی افزود: امیدواریم در مسیر انتخابات به‌گونه‌ای عمل کنیم که با دعوت از چهره‌های انقلابی اصلح و توانمند زمینه مشارکت بالای مردم فراهم شود، چون رهبری در شرایطی دعوت به انتخابات را شروع کرده‌اند که زمان زیادی تا برگزاری این رویداد مهم سیاسی باقیمانده و این حاکی از اهمیت حضور در این دوره از انتخابات است و زنده بودن  انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می‌شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند و امیدواریم این روحیه وحدت حاکم در آذربایجان شرقی در کل کشور متجلی شود.

وی متذکر شد: بنای جامعه روحانیت بر دعوت از همه نیروهای انقلابی برای آوردن مردم به صحنه با معرفی نیروهای توانمند و ارزشی و داشتن مجلسی انقلابی‌تر و کارآمدتر بوده و انتظارمان از همه نیروها برای تحقق راهبرد مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت مردمی، ایجاد امنیت، صحت و رقابت در انتخابات است و امیدواریم نخستین همایش انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب در تبریز نیز آغازی پر خیر و برکت در این خصوص و برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات پیش رو باشد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶/س



[ad_2]