من آیسان ۱۴ سال دارم/کوچک‌ترین بدمینتون‌باز لیگ برتر
من آیسان ۱۴ سال دارم/کوچک‌ترین بدمینتون‌باز لیگ برتر

[ad_1] کوچک‌ترین بدمینتون‌باز لیگ برتر کشور تنها ۱۴ سال دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیسان زارعی  با ۱۴ سال سن کوچکترین عضو تیم میلاد تبریز در لیگ برتر بدمینتون کشور است. وی در لیگ هم جوان‌ترین بدمینتون‌باز کشور است، هر چند در هفته اول فرصت بازی نیافت اما در هفته‌های بعدی قطعا در ترکیب […]

[ad_1]


کوچک‌ترین بدمینتون‌باز لیگ برتر کشور تنها ۱۴ سال دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیسان زارعی  با ۱۴ سال سن کوچکترین عضو تیم میلاد تبریز در لیگ برتر بدمینتون کشور است.

وی در لیگ هم جوان‌ترین بدمینتون‌باز کشور است، هر چند در هفته اول فرصت بازی نیافت اما در هفته‌های بعدی قطعا در ترکیب اصلی تیم میلاد قرار خواهد گرفت.

آیسان چندی پیش در مسابقات بدمینتون آسیا میانه در رده زیر ۱۵ سال به مدال طلا دونفره و مدال نقره انفرادی دست یافته بود.

وی در مورد سطح این مسابقات گفت: مسابقات آسیا میانه با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای ایران، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و مغولستان برگزار شد که حریفان اصلی ما از کشورهای ازبکستان و قزاقستان بودند و خوشحالم توانستم در این مسابقات دو مدال کسب کنم.

وی افزود: در بخش دو نفره به در دیدار نهایی تیم قزاقستان را شکست داده و قهرمان شدیم و در بخش انفرادی هم در یک فینال تمام ایرانی به مدال نقره رضایت دادم.

زارعی در مورد اهدافش یادآور شد: دوست دارم امسال در تیم میلاد تبریز که بهترین تیم لیگ است، قهرمانی را تجربه کرده و آرزویم حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک و افتخارآفرینی برای کشورم است و برای رسیدن به هدفم سخت تمرین خواهم کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]