مناطق کم‌برخوردار، مهم‌ترین گروه هدف برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبریز
مناطق کم‌برخوردار، مهم‌ترین گروه هدف برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبریز
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، با اشاره به ظرفیت‌های متنوع مناطق دهگانه شهرداری تبریز، مناطق کم‌برخوردار را مهم‌ترین گروه هدف برنامه‌های سازمان خواند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی در دیدار با شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز در شرایطی که از نظر اقتصادی، دشواری‌هایی متوجه جامعه‌مان است، بیش ‌از پیش باید برای ارتقای امید و نشاط تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های تجمعی، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر، نقش ویژه در نشاط‌آفرینی بین خانواده‌ها دارد و می‌تواند بستری مناسب برای ارائه آموزش‌های شهروندی و جذب مشارکت شهروندان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی به ظرفیت‌های حوزه منطقه ۱۰ اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۰ بخشی از بافت تاریخی و فرهنگی شهر تبریز را در خود جای داده و از این نظر، فرصتی ایده‌آل برای همکاری‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

رسول وظیفه‌شناس شهردار منطقه ۱۰ نیز در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، از آمادگی این منطقه برای همکاری‌ با سازمان خبر داد و گفت: منابع شهرداری، از محل پرداخت‌های مردمی تامین می‌شود و طبیعی است که باید در خدمت شور و نشاط عمومی باشد.

وی از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به عنوان یک مجموعه متخصص یاد کرد و افزود: شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با توجه به برخورداری از بافت تاریخی، پارک‌ها و بوستان‌های مختلف و فضاهای ورزشی، آماده همکاری‌ جدی با سازمان است.

گفتنی است ویژه‌برنامه «شهر همدلی» در دهمین شب اجرا، اول خرداد با همکاری دو مجموعه در پارک ارم برگزار می‌شود