مقتدی الصدر: بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد
مقتدی الصدر: بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق در پی اعلام آتش‌بس جنگ ۱۲ روزه غزه با صدور پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.   وی این پست خود را با ذکر  آیه پنج سوره روم آغاز کرد […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق در پی اعلام آتش‌بس جنگ ۱۲ روزه غزه با صدور پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

 

وی این پست خود را با ذکر  آیه پنج سوره روم آغاز کرد و نوشت: «خداوند هر که را بخواهد یاری می کند ، و اوست شکست ناپذیر مهربان».

رهبر جریان سپس با اشاره به بخشی از یک دعا، خداوند را برای این پیروزی مردم فلسطین شکر کرد و نوشت: «سپاس خدایی را که  بنده خود را یارى کند و سپاه خود را عزت دهد و به تنهایى لشکرهاى مخالف را در هم شکند. پس ملک هستى و ستایش خلق مختص اوست»

 مقتدی الصدر تاکید کرد: «قدس ما ..عزت ماست. از شما [خطاب به ساکنان قدس و غزه] برای این پیروزی بر دشمن قدردانی می‌کنم. دشمن در مقابل ایمان و شجاعت شما زانو زد. اما این پیروزی باید برای همه، اعم از صلح‌‌طلبان و سازشکاران درس عبرت شود. بتی دیگر، بت یک دولت شر و تروریستی و بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست شکسته شد.»

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

شامگاه روز پنجشنبه،‌ پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما با توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

انتهای پیام/م