معلولین افرادی غیرتمند و با آبرو هستند
معلولین افرادی غیرتمند و با آبرو هستند

به گزارش قلم پرس، یاسین بجانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تا به حال نتوانسته‌ایم برای اشتغال این عزیزان مکان و بازارچه‌ای تهیه کنیم تا امرار معاش کنند؛ اظهار داشت: معلولین افرادی غیرتمند و عزتمند هستند که باید از آنها حمایت شود. بجانی با ذکر این مطلب که تمام شهروندان […]

به گزارش قلم پرس، یاسین بجانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تا به حال نتوانسته‌ایم برای اشتغال این عزیزان مکان و بازارچه‌ای تهیه کنیم تا امرار معاش کنند؛ اظهار داشت: معلولین افرادی غیرتمند و عزتمند هستند که باید از آنها حمایت شود.

بجانی با ذکر این مطلب که تمام شهروندان مخصوصا جامعه معلولین از بی حرمتی مامور شهرداری به معلول دست فروش آزرده‌خاطر هستند، گفت: علاوه بر عزل آن مامور، باید کلاس‌های اخلاق‌مداری برای این ماموران نیز توسط شهرداری برگزار شود.

گفتنی است در پی اقدام دون از شأن روز گذشته یکی از مامورین سد معبر شهرداری منطقه سه با شهروند معلولی که اقدام به دست فروشی می کرد؛ با دستور شهردار کلانشهر تبریز علاوه بر عزل فرد مذکور مقرر گردید موضوع به صورت دقیق بررسی و با فرد خاطی برخورد قانونی و اداری شود.