معضل ترافیک هسته مرکزی شهر تبریز/ جلوگیری از توزیع ۵۰ هزار تن نمک در سطح شهر
معضل ترافیک هسته مرکزی شهر تبریز/ جلوگیری از توزیع ۵۰ هزار تن نمک در سطح شهر

[ad_1] شهردار تبریز با تاکید بر برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر حل معضل ترافیک هسته مرکزی شهر، گفت: سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز ، یعقوب هوشیار عصر امروز در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه […]

[ad_1]


شهردار تبریز با تاکید بر برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر حل معضل ترافیک هسته مرکزی شهر، گفت: سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز ، یعقوب هوشیار عصر امروز در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸ تبریز اظهار کرد: سیاست مدیریت شهری به سمت افزایش  مشارکت مردم در امور شهری است چرا که خیر و برکت نیز در خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها رکن مهمی در احصای مشکلات شهری هستند، افزود: اجرای موفق طرح ابتکاری محلول پاشی مرهون فرهنگ سازی و حضور رسانه ها بود و با همراهی شهروندان فهیم و اصحاب رسانه امسال موفق شدیم از توزیع ۵۰ هزار تن نمک در سطح شهر جلوگیری کنیم.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: برخی از شهرها خواستار بهره مندی از سیستم محلول پاشی هستند.

هوشیار در بحث ترافیک خطاب به مدیران منطقه ۸ تبریز تصریح کرد: در سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد.

شهردار هوشیار با اشاره به فرا رسیدن فصل گردشگری تبریز ابراز کرد: باید تمهیدات لازم برای افرایش ساعات کاری بازار تبریز اندیشیده شود تا این بازار تاریخی با تمام توان در خدمت شهروندان و گردشگران باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری آماده انجام هرنوع کمک در راستای افزایش ساعت کاری و فعالیت بازار تاریخی تبریز است.

پایان پیام/


[ad_2]