معاینه پزشکی بازیکنان تیم ملی والیبال در تبریز
معاینه پزشکی بازیکنان تیم ملی والیبال در تبریز

سرپرست هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی از تست و انجام معاینات پزشکی ورزشی بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خبر داد. ‌ به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس قوام لاله در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به امکانات مناسب هیات پزشکی ورزشی استان خوشبختانه توانسته‌ایم به تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خدمات شایسته‌ای‌ ارائه […]



سرپرست هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی از تست و انجام معاینات پزشکی ورزشی بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خبر داد.

‌ به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس قوام لاله در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به امکانات مناسب هیات پزشکی ورزشی استان خوشبختانه توانسته‌ایم به تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خدمات شایسته‌ای‌ ارائه نماییم.

وی افزود:‌ این خدمات که شامل معاینات پزشکی‌، نوار قلبی، اکو قلبی و مشاوره‌های تخصصی ورزشی و تغذیه بوده سعی شده است تا در این اردوی سی روزه تبریز، کمک شایانی در این خصوص به تیم ملی از لحاظ پزشکی ورزشی ارائه شود.

 قوام لاله تاکید کرد: به عنوان عضوی از جامعه ورزش بر خود وظیفه می‌دانم تمامی امکانات خود را در اختیار تیم ملی و آینده سازان والیبال کشور قرار دهم.

شایان ذکر است: مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان والیبال جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی آرژانتین که در مردادماه سال جاری برگزار می‌گردد به مدت یک ماه از پنجم اردیبهشت ماه در دو سالن ورزشی شهید اقدمی و سالن پور شریفی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷