معاون اول قوه قضائیه: ارتقای انگیزه کارکنان یک اصل است
معاون اول قوه قضائیه: ارتقای انگیزه کارکنان یک اصل است
معاون اول قوه قضائیه گفت: ارتقای انگیزه کارکنان صرف نظر از هر دستوری که از مرکز داده می‌شود، یک اصل است. قوه قضاییه مصمم است برای ارتقای انگیزه کارکنان برنامه داشته باشد.

به گزارش قلم پرس،  جلسه فصلی معاونان مالی، پشتیبانی و عمرانی استان‏ها با حضور حجت السلام والمسلمین محمدمصدق معاون اول قوه‏قضائیه و آقای دکترشاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه ‏قضائیه در ساختمان مرکزی قوه قضائیه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه در هر یک از استان‌ها کارگروه مشترک با نمایندگان مجلس تشکیل شده است و جلسات آن برگزار می‏گردد تأکید کردند درهریک از استان ها با تعامل و همفکری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مشکلات بودجه قوه قضائیه تشریح وترسیم شود.
مصدق با تأکید بر لزوم نهایت صرفه جویی در هزینه کردن اعتبارات و اقدامات معاونت‏های مالی و پشتیبانی در کمال شفافیت و متکی به اسناد مثبته، افزود: باید در هزینه کردن اعتبارات قانون رعایت شود.
معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: بسیاری از اقدامات رفاهی و کمک‌های معیشتی نیاز به تصویب قانون و تخصیص بودجه ندارد و لازم است با اتخاذ تدابیر صحیح، از ظرفیت‌های موجود استان‌ها با همکاری روسای کل و معاونت مالی و پشتیبانی استفاده بهینه صورت گیرد و از افراط و تفریط جلوگیری شود.
وی افزود: از هرگونه اقدامی که شائبه تبعیض بین کارکنان را تقویت می‌کند و باعث بدبینی آنها می‌شود، به طور جدی خودداری شود.
مصدق تصریح کرد: ارتقای انگیزه کارکنان صرف نظر از هر دستوری که از مرکز داده می‌شود، یک اصل است. قوه قضاییه مصمم است برای ارتقای انگیزه کارکنان برنامه داشته باشد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به استان‌های کم برخوردار مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کردستان تأکید کردند که این استان‏ها باید در اولویت توجه قرار بگیرند و انگیزه های مالی چه از نظر تامین نیرو و چه از منظر کمک های معیشتی به صورت ویژه انجام شود.

 

انتهای خبر/