مطالبات مردم آذربایجان‌شرقی از رئیس‌جمهوردر آستانه سفر: برنامه‌ها ناظر بر واقعیت استان تهیه و تدوین شود
مطالبات مردم آذربایجان‌شرقی از رئیس‌جمهوردر آستانه سفر: برنامه‌ها ناظر بر واقعیت استان تهیه و تدوین شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهور در روزهای آتی به استان گفت: امید است مصوبات سفر در شان استان آذربایجان‌شرقی باشد و برنامه‌ها ناظر بر واقعیت استان تهیه و تدوین شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که […]



نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهور در روزهای آتی به استان گفت: امید است مصوبات سفر در شان استان آذربایجان‌شرقی باشد و برنامه‌ها ناظر بر واقعیت استان تهیه و تدوین شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای آتی رئیس جمهور محبوب و محترم در فاصله یکسال مجددا به استان آذربایجان‌شرقی سفر خواهند کرد؛  حضور او در استان قطعا مایه خیر و برکت خواهد بود و امید است مصوبات سفر در شان استان آذربایجان‌شرقی باشد و برنامه‌ها ناظر بر واقعیت استان تهیه و تدوین شود. 

وی با تاکید بر اینکه در این سفر استدعا دارم تا به مساله حل معضل حاشیه‌نشینی اقدام جدی عمل بیاید، افزود: البته  انتظار نداریم مشکل حاشیه‌نشینی تبریز یک دفعه‌‌ای حل شود بلکه می‌خواهیم در اولویت  قرار گیرد. 

امام جمعه تبریز گفت: توجه به مسائل فرهنگی دیگر درخواست ما در این سفر است زیرا نگاه همه باید با افق و نگاه عمیق مقام معظم رهبری تنظیم کنند و ما در این بخش این بخش نیاز به حمایت بیشتر داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پروژه‌های زیاد و تاثیرگذاری در این سفر افتتاح خواهد شد که از آنها می‌توان به احداث راه آهن میانه_ تبریز، کارهای بزرگ حوزه آب و حمل و نقل مثل خط رسانی، ایستگاه مترو، نوسازی یک هزار دستگاه تاکسی، گازرسانی به ۱۵۰ روستا اشاره کرد. 

پایان پیام/