مصوبات شورای فرهنگ عمومی، قانون و لازم الاجراست
مصوبات شورای فرهنگ عمومی، قانون و لازم الاجراست

[ad_1] امام جمعه بناب با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون است و تخطی از آن نیز جایز نیست. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امشب در  جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی […]

[ad_1]


امام جمعه بناب با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون است و تخطی از آن نیز جایز نیست.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امشب در  جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد؛ اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید دغدغه مسئولان باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات قبلی این شورا تصریح کرد: تجمیع غسالخانه‌های این شهرستان جزو مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوده و شهرداری باید در راستای اجرایی شدن آن قدم بردارد.

باقری بنابی سپس با تمجید از اقدام فرمانداری شهرستان در خصوص تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه از حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)، طلاب، روحانیون و تبلیغات اسلامی شهرستان خواست ضمن تشکیل جلسه، فرماندار شهرستان نسبت به تبیین و مشاهده پروژه های عمرانی شهرستان و بازدید از آنها اهتمام کنند.

پایان پیام/۶۰۰۰۴


[ad_2]