مصدومیت ۵ نفر در حادثه برخورد شدید دو دستگاه خودرو پرشیا و خاور + تصاویر
مصدومیت ۵ نفر در حادثه برخورد شدید دو دستگاه خودرو پرشیا و خاور + تصاویر

برخورد شدید دو دستگاه خودرو پرشیا و خاور با یکدیگر در جاده سنتو موجب مصدومیت ۵ نفر شد. به گزارش روابط عمومی، ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه بعد از ظهر امروز طی گزارشات رانندگان عبوری به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده تصادف شدید دو دستگاه خودرو در جاده سنتو ، نرسیده به سه راهی فرودگاه ،ستاد فرماندهی […]

برخورد شدید دو دستگاه خودرو پرشیا و خاور با یکدیگر در جاده سنتو موجب مصدومیت ۵ نفر شد.

به گزارش روابط عمومی، ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه بعد از ظهر امروز طی گزارشات رانندگان عبوری به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده تصادف شدید دو دستگاه خودرو در جاده سنتو ، نرسیده به سه راهی فرودگاه ،ستاد فرماندهی گروه نجات ایستگاه شماره ۲ راه آهن را به فرماندهی قنادی عازم محل حادثه کرد.
مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: بعد از ظهر امروز طی اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان به محل حادثه شتافته و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پرشیا به هنگام حرکت در جاده از مسیر منحرف و در لاین مخالف جاده قرار گرفته است که در اثر این انحراف با یک دستگاه خاور برخورد و منجر به مصدومیت ۵ نفر شد.
وی ادامه داد: از بین ۵ نفر مصدوم حادثه، چهار نفر مربوط به سرنشینان خودرو خاور و یک نفر مربوط به راننده خودرو پرشیا بوده که متاسفانه حال عمومی راننده خودرو پرشیا وخیم اعلام شده است.
وی درباره عملیات ایمنی این حادثه بیان داشت: آتش نشانان با مشاهده این صحنه مصدومین را بلافاصله جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار داده و با ایمن سازی محیط و انتقال خودروها به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.
حاد