مصدومیت بد موقع یاران موسوی در لیگ ایتالیا
مصدومیت بد موقع یاران موسوی در لیگ ایتالیا

به گزارش ایسنا، تیم پیاچنزا که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می‌برد در  پلی آف جایگاه پنجمی سوپر لیگ ایتالیا به مصاف حریفان خواهد رفت. این تیم در لیگ ایتالیا تاکنون برای کسب مقام پنجم سه بازی را انجام داده و قرار است در ۱۹ فروردین به مصاف میلانو برود. طبق اخبار منتشر […]

به گزارش ایسنا، تیم پیاچنزا که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می‌برد در  پلی آف جایگاه پنجمی سوپر لیگ ایتالیا به مصاف حریفان خواهد رفت. این تیم در لیگ ایتالیا تاکنون برای کسب مقام پنجم سه بازی را انجام داده و قرار است در ۱۹ فروردین به مصاف میلانو برود.

طبق اخبار منتشر شده توسط رسانه باشگاه پیاچنزا، دو بازیکن تاثیر گذار این تیم دچار مصدومیت شده و ادامه بازی‌ها را از دست داده‌اند.

گروزر بازیکن مهم این تیم در روزهای اخیر تحت معاینات پزشکی قرار گرفته است چرا که در سونوگرافی این بازیکن ضایعه‌ای در روده او دیده شده که بنابر گفته پزشکان این مورد نیاز به پیگیری دارد. طبق اعلام سایت این فدراسیون، گروزر نمی‌تواند تا حداقل ۴ هفته تیمش را همراهی کند و باید پس از مشخص شدن نتایج آزمایشات یک دوره مراقبتی را پشت سر بگذارد. 

از طرف دیگر، پاسور دوم این تیم یعنی مارکو ایزو از ناحیه شانه چپ مشکل پیدا کرده است. گفته می‌شود که زمان بهبودی این بازیکن ۱۰ روز تخمین زده شده است.

بنابراین یاران سید موسوی در بازی‌های بعدی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت همراه نخواهد داشت.

انتهای پیام