مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است/ در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و لیست‌های ائتلافی شوراهای شهر دخالتی ندارم
مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است/ در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و لیست‌های ائتلافی شوراهای شهر دخالتی ندارم

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع حاضر تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است. وی افزود: مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است، هرجا با […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع حاضر تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است.

وی افزود: مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است، هرجا با مدیریت‌های قوی و خستگی ناپذیر مواجه بودیم کار پیشرفت کرده و هرجا که این‌جور حضورِ لازم و دائم وجود نداشته باشد، مشکلات پیش آمده است.

امام جمعه تبریز گفت: اختیارات و وظایف رئیس جمهور در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بقدری گسترده است که رئیس جمهور می‌تواند با اجرای صحیح قانون اساسی، انتخاب درست کابینه و انتصابات شایسته سالارانه، هوشیاری در امضای قراردادها و  پیمان‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی صحیح و بودجه بندی درست و استفاده صحیح از شوراهای عالی در اختیار بر مشکلات کشور علاج کند.

وی اضافه کرد: جنگ ۱۲ روزه، چند دستاورد مهم داشت که در آینده‌ جهاد و مقاومت ملت فلسطین بسیار تأثیرگذار است، یکپارچگى مردم ناتوان اما شجاع و نترس فلسطین، بسیج افکار عمومى جهانى بر علیه رژیم غاصب، تجربه شیخ جرّاح یک الگوى موفق براى مقاومت و پایدارى ، تجربه حکمرانى و عقل سیاسى و تکلیف شرعى ملت‌هاى مسلمان و دولت‌ها بنفع فلسطین و خسارات اقتصادی مهم به اسرائیل از تعطیلی فرودگاهها گرفته تا صنعت گردشگری و صنایع نفت و گاز.

آل هاشم ادامه داد: سوریه هم به جهت جایگاه سوق‌الجیشی و هم به‌خاطر جایگاهش در جبهه مقاومت، عمق راهبردی ایران محسوب شده و مورد حمایت و توجه ایران انقلابی بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و یا لیست های ائتلافی شوراهای شهر و روستای استان دخالت ندارم ائمه جمعه حامی منتخبان مردم هستند.

آل‌هاشم گفت: موقعیت ماه شوال بسیار خاص است و بین دو فصل تزکیه‌ای قرار گرفته است.به گونه‌ای که متأخر از فصل اول خودسازی(یعنی سه ماه رجب المرجب، شعبان المعظم و رمضان المبارک) و متقدم بر فصل دوم تزکیه(یعنی ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم الحرام) است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱