مشکلات محلات حاشیه‌نشین سطح حوزه با جدیت دنبال می‌شود
مشکلات محلات حاشیه‌نشین سطح حوزه با جدیت دنبال می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به منظور رسیدگی به مشکلات اهالی محله حاشیه‌نشین کوثر شرقی، از این محله بازدید کرد. به گزارش قلم پرس، در راستای بازدیدهای میدانی، موسی زارعی به همراه معاون خدمات شهری و عمرانی منطقه ۱۰ جهت بررسی پاره‌ای از مشکلات محله کوثر شرقی، در بین اهالی حضور یافت و به مشکلات و معضلات […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز به منظور رسیدگی به مشکلات اهالی محله حاشیه‌نشین کوثر شرقی، از این محله بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، در راستای بازدیدهای میدانی، موسی زارعی به همراه معاون خدمات شهری و عمرانی منطقه ۱۰ جهت بررسی پاره‌ای از مشکلات محله کوثر شرقی، در بین اهالی حضور یافت و به مشکلات و معضلات این محلات و خواسته‌های شهروندان رسیدگی کرد.
وی به عزم جدی شهرداری منطقه ۱۰ در خدمت رسانی ویژه به شهروندان و رفع مشکلات محلات محروم و حاشیه‌نشین سطح حوزه تاکید کرد و افزود: اقدام به برطرف کردن مشکلات و چالش‌های مناطق حاشیه‌نشین بر اساس اولویت‌های مشخص شده از اهداف بنیادین بوده و با همه توان در این راستا باید گام برداشت تا شاهد تحقق و تامین رضایت حداکثری ساکنان این مناطق باشیم.
زارعی با بیان اینکه با حضور ستادی در محل کار، نمی‌توان مشکلات مردم را رفع کرد، گفت: مشکلات و معضلات سطح محلات توسط مدیران شهرداری منطقه کاملاً رصد شده و رفع آن نیازمند تعامل و همکاری ساکنان آن محله است.
در این بازدید مشکلات عمده شهروندان در حوزه‌های عمرانی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نسبت به رفع مشکلات و معضلات سطح محله، اقدامات لازم انجام گیرد.