مشارکت ۱٫۷ میلیون نفری مردم استان در انتخابات/ نتایج به تدریج اعلام می‌شود
مشارکت ۱٫۷ میلیون نفری مردم استان در انتخابات/ نتایج به تدریج اعلام می‌شود

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مشارکت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در استان در انتخابات هفتم اسفند خبر داد و گفت: در شهرستان تبریز بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این انتخابات شرکت کردند. دکتر سعید شبستری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: آماد و اطلاعات […]

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مشارکت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در استان در انتخابات هفتم اسفند خبر داد و گفت: در شهرستان تبریز بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این انتخابات شرکت کردند.

دکتر سعید شبستری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: آماد و اطلاعات حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌‌های انتخابیه استان است.

وی در خصوص نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس نتایج به دست آمده تا این لحظه، انتخابات پنج حوزه در مرحله اول قطعی شده و انتخابات در بقیه حوزه‌ها به دور دوم کشیده شده است.

شبستری با بیان این که تجمیع آرا و ثبت نتایج در سامانه جامع انتخابات زمان‌بر خواهد بود، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم نتایج همه حوزه‌ها به جز حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر تا بعد از ظهر امروز مشخص شود و نتایج حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز فردا اعلام شود.

رییس ستاد انتخابات استان در واکنش به اعلام نتایج انتخابات در فضای مجازی، گفت: هر گونه خبری که از سوی ستاد انتخابات استان اعلام نشود مورد تایید نیست.