مسابقه «چراغِ خانه، بهارِ محله» و ثبت آذین بندی نیمه شعبان
مسابقه «چراغِ خانه، بهارِ محله» و ثبت آذین بندی نیمه شعبان

به گزارش قلم پرس، عموم شهروندان و خانواده‌ها می توانند با ثبت و ارسال تصاویری از اقداماتی که برای گرامیداشت و شادباش نیمه شعبان در خانه، معابر، محله، مغازه یا محل کار خود انجام داده اند، در این پویش مشارکت نموده و جوایز ارزنده ای دریافت نمایند. بر این اساس شهروندان عکس‌هایی از برنامه‌های مردمی […]

به گزارش قلم پرس، عموم شهروندان و خانواده‌ها می توانند با ثبت و ارسال تصاویری از اقداماتی که برای گرامیداشت و شادباش نیمه شعبان در خانه، معابر، محله، مغازه یا محل کار خود انجام داده اند، در این پویش مشارکت نموده و جوایز ارزنده ای دریافت نمایند.

بر این اساس شهروندان عکس‌هایی از برنامه‌های مردمی بزرگداشت نیمه‌شعبان در خانه و محله خود را به واحد برگزاری مسابقه ارسال نمایند.
الزامات حضور در مسابقه:
شرکت‌کنندگان، ابتدا باید پیج اینستاگرامی سازمان به نشانی https://www.instagram.com/panjarehtbz/ را فالو کرده و سپس، تصاویر خود را به دایرکت این پیج ارسال کنند.

دامنه تصاویر قابل حضور در مسابقه: جشن‌های خانگی (نظیر کیک پخت با درج نام نورانی امام عصر(ع)، تزئین خانه، نصب پرچم سبز از پنجره و هر ابتکار مشابه دیگری و همچنین تزئینات و فضاسازی‌های کوچه و محله خواهد بود.
مهلت ارسال:
۲۴ فرودین ماه برابر با پایان ماه شعبان
داوری آثار:
گروهی از کارشناسان فرهنگی و هنری سازمان، با معیار قرار دادن معیارهای هنری و تاثیرگذاری معنوی، آثارِ رسیده را داوری می‌کنند.