مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند
مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند

[ad_1] امام جمعه بناب با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند، گفت: تورم و گرانی یک پدیده جهانی است ولی سهم کشورمان از این پدیده بیشتر است. به گزارش قلم پرس،از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی […]

[ad_1]


امام جمعه بناب با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام عملی کنند، گفت: تورم و گرانی یک پدیده جهانی است ولی سهم کشورمان از این پدیده بیشتر است.

به گزارش قلم پرس،از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مقطعی و زودگذر است؛ اظهار کرد: عظمت و شکوهی که مردم ایران به ارمغان آورده اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد و گلایه هایی داریم ولی مسئولان رده بالای کشور بطور شبانه روزی در تلاشند برای بهبود وضع موجود قدم بردارند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: بلااستثناء در تمام مکتب های اسلام این تهدیدات و تحریم ها در زمان های خود وجود داشته و خواهد داشت و قطعاً عزت و شوکتی که نصیب ملت ایران اسلامی شده است، هزینه هایی نیز خواهد داشت و باید در برابر این تحریم ها و تهدیدات مقاوم بود.

حجت الاسلام باقری بنابی سپس به سالروز تخریب قبور ائمه معصومین(ع) در سال ۱۳۴۴ توسط فرقه بهائیت اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت گفت: قطعاً حرکت های شوم و بی منطق در طول تاریخ اتفاق افتاده و این اقدامات رذیلانه دلایل حقانیت مکتب شیعه و وحشی گری و سلفی گری آنهاست و این همان تفکر سقیفه است که ظهور و بروز می کند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]