مرزها نماد اقتدار، عزت و آبروی کشور هستند/ قدردان مرزبانان هستیم
مرزها نماد اقتدار، عزت و آبروی کشور هستند/ قدردان مرزبانان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی با اعلام تشکر و قدردانی اعضای شورای تامین استان از تلاش های مرزبانی برای تامین امنیت در مرزهای کشور، گفت: حفاظت از مرزها، مهم ترین مقوله امنیت هرکشوری است و مرزها نماد اقتدار، عزت و آبروی کشورها به شمار می روند. عابدین خرّم در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان آذربایجان شرقی، […]


استاندار آذربایجان شرقی با اعلام تشکر و قدردانی اعضای شورای تامین استان از تلاش های مرزبانی برای تامین امنیت در مرزهای کشور، گفت: حفاظت از مرزها، مهم ترین مقوله امنیت هرکشوری است و مرزها نماد اقتدار، عزت و آبروی کشورها به شمار می روند.

عابدین خرّم در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: اگر مرزهای کشور امن باشد آن کشور مقتدر خواهد بود و مردمان آن در آرامش و امنیت خواهند بود.

وی بیان کرد: قدردان مرزبانان هستم زیرا که اگر آنها نباشند امنیت نظام و کشور دچار اختلال می شود و در واقع سربازان مرزبانی، آبروی نظام هستند.

خرّم ادامه داد: فرموده های رهبر در دیدار سالانه با مردم آذربایجان و همچنین سخنان رئیس جمهور در اجتماع باشکوه مردمی در تبریز و چاراویماق، نشان داد که آذربایجان و تبریز اهمیت و جایگاه خاصی در کشور دارد و امنیت مرزهای این استان، امنیت مرزهای کشور است.

در این مراسم، از زحمات سردار محمد احمدی تجلیل و سرهنگ عباس مرادی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی معرفی شد.