مردم در دریافت تسهیلات سرگردان هستند/ وزیر اقتصاد به تعلل بانک‌ها ورود کند
مردم در دریافت تسهیلات سرگردان هستند/ وزیر اقتصاد به تعلل بانک‌ها ورود کند

[ad_1] عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه مردم در دریافت تسهیلات خُرد سرگردان هستند، گفت: منابع موردنیاز پرداخت وام‌های تکلیفی در تبصره‌های بودجه پیش بینی شده بنابراین باید مشخص شود، چرا بانک‌ها در پرداخت این وام ها کُند عمل می‌کنند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره گلایه‌مندی‌های مردم از عدم […]

[ad_1]


عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه مردم در دریافت تسهیلات خُرد سرگردان هستند، گفت: منابع موردنیاز پرداخت وام‌های تکلیفی در تبصره‌های بودجه پیش بینی شده بنابراین باید مشخص شود، چرا بانک‌ها در پرداخت این وام ها کُند عمل می‌کنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره گلایه‌مندی‌های مردم از عدم پرداخت وام‌های خُرد، اظهار کرد: آقای خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با توجه به سابقه نمایندگی خود با این مسائل آشنا است، بنابراین باید به موضوع رسیدگی کرده و برای رفع این مشکل اقدام جدی داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک‌ها در برابر پرداخت وام‌های موردنیاز واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش آن‌ها، بیان می‌کنند که به دلیل پرداخت وام‌های تکلیفی از جمله وام ازدواج و فرزندآوری، منابعی ندارند، این در حالی است که به مردم نیز وام‌های خُرد پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما پیگیر چرایی عدم پرداخت وام‌های خُرد خواهیم بود، باید توضیح داده شود که چرا مردم در دریافت تسهیلات  خُرد سرگردان هستند، اضافه کرد: منابع موردنیاز پرداخت وام‌های تکلیفی در تبصره‌های بودجه پیش بینی شده باید مشخص شود، چرا بانک‌ها در پرداخت این وام ها کُند عمل می‌کنند.

نماینده مردم  تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با بیان اینکه پرداخت تسهیلات خرد باید آسان و روان باشد، تصریح کرد: هرچند بانک‌ها آمارهایی مبنی بر پرداخت وام‌های خُرد ارائه می‌کنند اما عده‌ای از مردم برای دریافت این تسهیلات سرگردان هستند، بنابراین موضوع باید به دقت بررسی شود.

انتهای پیام/


[ad_2]