مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با مسوولان همکاری کنند
مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با مسوولان همکاری کنند
فرماندار عجب‌شیر همکاری مردم با مسوولان را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری دانست و گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و حذف زنجیره انتقال ویروس کرونا در حال اجراست.

عادل اصغرپور روز دوشنبه در جلسه ارزیابی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان افزود: مسوولان مکلف اند برای سلامت و امنیت مردم حداکثر توان خود را به کار بگیرند و مردم نیز در این ارتباط باید مشارکت و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر نیروهای مستقر در ایستگاه های غربالگری به عنوان نماینده هر نهاد و ارگان  باید به طور مداوم توسط خود دستگاه انجام شود افزود: مردم باید با رعایت همه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند.

وی همچنین بابیان اینکه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در مناطق گردشگری عجبشیر محدودیت تردد اعمال می شود افزود: این مناطق شامل مسیر گردشگری بخش قلعه چای و قوری چای و روستاهای رحمانلو و قبادلو و گل تپه است و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، تردد در این مسیرها ممنوع خواهد شد.

اصغرپور همچنین بر کنترل و قرنطینه خانگی افراد مشکوک و مرخص شده تاکید کرد و گفت: این افراد به هیچ عنوان نباید در شهر و روستاها تردد کنند و باید در قرنطینه خانگی باشند درغیر این صورت شبکه  بهداشت و درمان با همکاری نیروهای انتظامی از تردد انها جلوگیری خواهد کرد.

دادستان عجب شیر نیز به تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و پارک های شهر اشاره کرد و از مردم خواست تا در خانه بمانند.

محمد زمانی گفت: با افرادی که در روزهای  ۱۲ و ۱۳ فروردین در مسیر های قلعه چای و قوری چای و روستاهای رحمانلو و قبادلو و گل تپه تردد کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی همچنین خواستار فعال شدن تمامی نیروهای مستقر در چادرهای غربالگری و بازرسی شهرستان شد و افزود: رسانه ها نیز،  خیران را برای تامین نیازهای شبکه بهداشت تشویق و پویش «در خانه بمانیم» را بیشتر اطلاع رسانی کنند.