مردم تبریز در هشت دی در اعتراض به فتنه‎ی ۸۸ پیشگام شدند
مردم تبریز در هشت دی در اعتراض به فتنه‎ی ۸۸ پیشگام شدند

امام جمعه‎ی مراغه تاکید کرد: مردم تبریز در هشت دی در اعتراض به فتنه‎ی ۸۸ پیشگام شدند. به گزارش قلم پس به نقل از ایسنا، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم غیور و دلاور آذربایجان و به ویژه تبریز در طول تاریخ و در مواقع بحرانی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌ […]

امام جمعه‎ی مراغه تاکید کرد: مردم تبریز در هشت دی در اعتراض به فتنه‎ی ۸۸ پیشگام شدند.

به گزارش قلم پس به نقل از ایسنا، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم غیور و دلاور آذربایجان و به ویژه تبریز در طول تاریخ و در مواقع بحرانی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌ و پیشقدم بوده‌اند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم تبریز در اعتراض به فتنه‌های سال ۸۸ افزود: فتنه‎ی سال ۸۸ طبق جریانات غربی هدایت می‎شد و برخی در این میان فریب خورده و هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کردند؛ از این رو مردم تبریز در اعتراض به فتنه‎گران، یک روز زودتر از موعد، تظاهرات کرده و مخالفت خود را با فتنه‌گران نشان دادند.
وی بیان کرد: پس از پیشگامی مردم تبریز، مردم سایر استان‎ها نیز دست به اعتراض زده و نقشه‎های دشمنان را نقش برآب کردند.
آیت‎الله پورمحمدی در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی از اهداف دشمنان ایران اسلامی گفت: حمایت از نظام و توصیه‎های رهبر معظم انقلاب، آرمان‎های امام (ره) و پاسداری از خون شهدا از جمله وظایفی است که امروزه باید مورد توجه آحاد مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.