مردم تبریز در میدان/اندکی صبر، سحر نزدیک است
مردم تبریز در میدان/اندکی صبر، سحر نزدیک است

[ad_1] امروز جوانان تبریزی با سر دادن شعار “اندکی صبر، سحر نزدیک است” یادآور وعده حضرت آقا ( در سال ۹۴) مبنی بر اینکه اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، شدند. خبرگزاری فارس- وحید زینالی، «اولا شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان شاء الله و به توفیق الهی تا ۲۵ […]

[ad_1]


امروز جوانان تبریزی با سر دادن شعار “اندکی صبر، سحر نزدیک است” یادآور وعده حضرت آقا ( در سال ۹۴) مبنی بر اینکه اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، شدند.

خبرگزاری فارس- وحید زینالی، «اولا شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان شاء الله و به توفیق الهی تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. ثانیا در همین مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی یک لحظه شما را راحت نخواهد گذاشت.»

این لُب کلام رهبری بود که پنج سال پیش شهریور ۱۳۹۴ در واکنش به صحبت های مسئولین رژیم صهیونیستی که برجام را یک فرصت ۲۵ ساله برای کاهش تهدیدات علیه خود می دانستند، مطرح شد.

صهیونیستها برآن بودند که با توافق هسته ای تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده اند، اما رهبر معظم انقلاب آب سردی بر تب هیجانی آنها پاشید و رویای فرو خفته شان را به کابوسی تبدیل کرد. 

 

اما نابودی اسرائیل یک وعده الهی است که در قرآن بر قطعیت آن تاکید شده است:

« وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إسْرائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا  فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولا  ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّهَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا  إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لأنْفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَهِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّهٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» (سوره اسراء آیه چهارم تا هفتم)

«ما به بنی‌اسرائیل در کتاب [تورات] اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و برتری‌جویى بزرگى خواهید نمود. هنگامى که نخستین وعده فرا رسد مردانى پیکارجو را بر شما می‌فرستیم [تا شما را سخت در هم کوبند حتى براى بدست آوردن مجرمان] خانه‌ها را جستجو می‌کنند، و این وعده‌اى است قطعى. سپس شما را بر آنها چیره می‌کنیم و اموال و فرزندانتان را افزون خواهیم کرد و نفرات شما را بیشتر [از دشمن] قرار می‌دهیم. اگر نیکى کنید به خودتان نیکى می‌کنید، و اگر بدى کنید باز هم به خود بدی می‌کنید، و هنگامى که وعده دوم فرا رسد [آن‌چنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که] آثار غم و اندوه در صورت‌هایتان ظاهر می‌شود و داخل مسجد [اقصى] می‌شوند، همان‌گونه که در دفعه اول وارد شدند، و آنچه را زیر سلطه خود می‌گیرند درهم می‌کوبند».

بر اساس این آیات الهی در قرآن کریم در قطعیت نابودی اسرائیل تردیدی نیست اما در مورد زمان آن باید شاخص هایی وجود داشته باشد. قبل از مقام معظم رهبری افراد زیادی در خصوص نابودی قریب الوقوع اسرائیل صحبت کرده بودند. شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی گفته بود نه تنها رویای اسرائیل بزرگ به پایان رسیده است بلکه اسرائیل مانند شوروی و یوگسلاوی از درون فرو خواهد پاشید.  ابرام یورگ رئیس اسبق پارلمان صهیونیستی در این ارتباط گفته است؛ اسرائیل بر اساس ستم بر فلسطینیان تاسیس شده است و بنایی که بر اساس بی رحمی و ظلم بر انسان ها ساخته شود دوامی نخواهد داشت.

پس از هفت سال شاخص های زیادی گواهی می دهند که نفس های اسرائیل به شمارش افتاده است.

اندکی صبر، سحر نزدیک است

فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی(ره) یعنی روز قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم‌ستیزی ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل کرده است.

روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از فلسطین برگزار می‌شود.

مردم آذربایجان نیز در این روز همپای مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خود از مردم فلسطین را به نمایش گذاشته و در مقابل اقدامات صهیونیست‌ها و طرفداران آنها راهپیمایی به راه می‌اندازند و با سر دادن شعارهایی از قبیل “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”،  “مرگ بر آل‌سعود” ،”القدس لنا” ، “فتح قریب است” ، انزجار خود از اقدامات اخیر رژیم قاتل و کودک‌کش آمریکا و صهیونیست نشان می‌دهند.

قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است، روز نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و دیگر کشورهای اسلامی،می‌توان قدس را ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملت‌ها دانست.

امروز، روز قدس همه با زبان روزه آمده‌ایم تا به عشق اسلام و شاد کردن دل مظلوم در هرجای جهان فریاد بر سر ظالم بزنیم چراکه مسلمانان می‌دانند مردم مظلوم فلسطین سحر و افطار به جای سفره‌ای پر از گرمی و صمیمیت خانواده، موشک می‌خورند.

ای آرزو به دلان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیا و جمعیت مدافع مظلوم را بنگر که دیگر نمی‌توانی بهانه کیک و ساندیس و یا حضور اجباری مدارس را بیاورید چراکه ماه مبارک رمضان بوده و تعطیل رسمی کشور است و هر کسی آمده با عشق و برای لبیک به رهبرش آمده‌ است.

در گفت‌وگویی که با حاضران در راهپیمایی انجام گرفت بر این امر اتفاق نظر داشتند که فلسطین، یمن، لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و هر کجای دیگری که خونریزی و جنایت باشد، ردپای نحس آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دیده می‌شود و این دنیا زمانی به آرامش خواهند رسید که فرزندان امام این غده‌های سرطانی را به انزوا بکشانند.

جوانان تبریزی با سر دادن شعار “اندکی صبر، سحر نزدیک است” یادآور وعده حضرت آقا مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، شدند.

عده‌ای از این جوانان که از قشر دانشجوی کشور بوده، معتقد به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه روز قدس صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌هاست بودند و  می‌گفتند روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است و اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد، آنها را سیل می‌برد.

خانمی همراه دو کودکش در گفت‌وگو با فارس گفت: با اینکه شرایط جسمی خوبی ندارم ولی آمده‌ام بگویم چرا کودکان را به باد گلوله گرفتید و می کشید؟

امروز مردم تبریز گام‌های محکمی در خیابان‌های شهر به زمین کوفتند و مشت‌های زیادی با شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” به آسمان فرستادند و امروز می‌توان گفت که مردم تبریز “قربتا الی الله” با یزیدیان زمان در افتادند و تجدید بیعتی جدید برای عاشورای دیگر با امام حسین(ع) داشتند.

انتهای پیام/


[ad_2]