مردم استان کرمانشاه بی‌هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ملاقات داشته باشند
مردم استان کرمانشاه بی‌هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ملاقات داشته باشند

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جلسه‌ای که با نیرو‌های فرهنگی استان داشت، پس از استماع نقطه نظرات ایشان در مورد موضوع فرهنگ سازی در استان اظهار داشت: جبهه استکبار جهانی با همه توان در پی شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، ولی وجود نیرو‌های مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جلسه‌ای که با نیرو‌های فرهنگی استان داشت، پس از استماع نقطه نظرات ایشان در مورد موضوع فرهنگ سازی در استان اظهار داشت: جبهه استکبار جهانی با همه توان در پی شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، ولی وجود نیرو‌های مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی نگذاشته و نخواهد گذاشت که این خواب شوم دشمنان برای کشور تعبیر شود.

توسلی زاده در ادامه جلسه در رابطه با موضوع مردمی سازی دستگاه قضایی استان، افزود: مردم شریف استان کرمانشاه بی هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند و ما هم مکلف به پیگیری و رسیدگی به مشکلات این عزیزان تا حصول نتیجه هستیم.

وی در تکمیل سخنان خود اظهار داشت: کسی نیست که بخواهد من و همکارانم را ملاقات کند و نتواند. درب اتاق من و همکاران، همیشه به روی مردم باز است.

توسلی زاده با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم وقت صرف کنیم افزود: ما در دادگستری استان علاوه بر ملاقات‌های حضوری، دو خط تلفنی گویا به شماره‌های ۴۱۴۱ و ۰۸۳۳۸۲۱۱۱۷۰ راه اندازی کردیم که به صورت شبانه روزی درخواست ها، مشکلات و دغدغه‌های مردم استان ثبت شده و توسط مسئول مربوطه در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: ما معتقدیم ۲ میلیون کرمانشاهی باید در امر صلح و سازش پیش قدم باشند و به نقطه‌ای برسیم که هیچ پرونده‌ای در مورد مسائل کم اهمیت در دادگستری تشکیل نشود.

توسلی زاده در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور موثر مهمانان برنامه، همه مردم و مسئولین استان را به ترویج و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت، و توصیه کرد همه با توجه به معیار‌ها و شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در ادامه این نشست هر یک از مدعوین به بیان دیدگاه‌های خود و نیز ارائه پیشنهاد برای عملکرد بهتر پرداختند.

انتهای پیام/