مراقب آتش‌ سوزی ها در ماه رمضان باشید
مراقب آتش‌ سوزی ها در ماه رمضان باشید

[ad_1] تجربه تاریخی آتش سوزی‌های شهر تبریز در ماه رمضان، نمایانگر وقوع آتش سوزی‌های نسبتاً مهیبی در این شهر است و آتش به جان کارخانه‌ها، منازل، کارگاه‌ها و صنوف که ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری است، خسارات سنگینی بر اقتصاد این شهر وارد کرده است. به گزارش قلم پرس، آتش پاد علیرضا زبردست مدیر […]

[ad_1]

تجربه تاریخی آتش سوزی‌های شهر تبریز در ماه رمضان، نمایانگر وقوع آتش سوزی‌های نسبتاً مهیبی در این شهر است و آتش به جان کارخانه‌ها، منازل، کارگاه‌ها و صنوف که ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری است، خسارات سنگینی بر اقتصاد این شهر وارد کرده است.

به گزارش قلم پرس، آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به ضرورت رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی در این ماه رمضان با پیشینه وقوع حوادث نسبتاً سنگین بیان کرد: مسئولین کارخانجات، کارگاه‌ها، صنایع و صنوف مختلف باید رعایت اصول ایمنی را به جدیت مورد توجه قرار دهند که معمولاً عجله برای ترک محل کار، روشن ماندن بخاری برقی، پلوپز گازی و … از مهمترین عوامل وقوع آتش سوزی‌ها بود.
وی ادامه داد: عجله برای ترک محل کار از سوی افراد با فراموشی خاموش کردن بخاری برقی، قطع لوازم برقی و کنتور اصلی برق و … سبب بروز آتش سوزی در محل کار شده و پس از گذشت زمان شاهد بروز آتش سوزی گسترده و خسارات سنگین هستیم.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد: مسئولین و هیئت امنای صنوف کسب و کارها هوشیاری بیشتری داشته باشند و تامین ایمنی را در اولویت قرار دهند که هر گونه سهل انگاری، خسارت بسیار سنگینی به همراه دارد.
آتش پاد زبردست یادآور شد: مراقب کمین آتش سوزی‌های مهیب رمضان به دلیل بی احتیاطی‌ها باشیم و شهروندان نیز در چنین ایامی با مشاهده هر گونه حادثه به سرعت با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

[ad_2]