مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س)
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر آن، روز پنج‌شنبه ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود. دفتر […]

مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر آن، روز پنج‌شنبه ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود.

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای از علما، اساتید و روحانیون معظم و عموم امت شهیدپرور برای شرکت در این مجلس با شکوه دعوت به‌عمل آورده است.

در تهران نیز مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز جمعه ۱۴ خرداد در مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.