مدیر عامل شرکت راه‌آهن از سمت خود استعفا داد
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از سمت خود استعفا داد

پس از حادثه صبح روز جمعه که برای دو قطار مسافرتی در مسیر مشهد رخ داد، یکی از اصلی‌ترین مسائل پیش آمده لزوم برخورد سریع با مقصران این حادثه و البته پذیرش مسئولیت لازم از سوی مدیران بود. پس از شایعاتی که در طول ساعت‌های گذشته به وجود آمد، سرانجام این مدیر عامل شرکت راه‌آهن […]

پس از حادثه صبح روز جمعه که برای دو قطار مسافرتی در مسیر مشهد رخ داد، یکی از اصلی‌ترین مسائل پیش آمده لزوم برخورد سریع با مقصران این حادثه و البته پذیرش مسئولیت لازم از سوی مدیران بود. پس از شایعاتی که در طول ساعت‌های گذشته به وجود آمد، سرانجام این مدیر عامل شرکت راه‌آهن بود که با اعلام استعفای خود این تصمیم را در راستای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی با بیان این که تقصیر یا مشکلات به وجود آمده به عهده عوامل انسانی بوده که در این حادثه تصمیماتی اشتباه گرفته بودند، اظهار کرد: با این وجود مدیران باید مسئولیت خود را در قبال این اتفاقات بر عهده بگیرند و از این رو بنده برای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران به دلیل این حادثه تلخ رسماً از سمت خود استعفا می‌دهم.

مدیر مستعفی شرکت راه‌آهن اعلام کرد، وزیر راه و شهرسازی دقایق قبل و پس از بررسی این استعفا و صورت دادن مشورت‌های لازم با استعفایش موافقت کردند.

پورسیدآقایی از ابتدای دولت یازدهم با حکم عباس آخوندی به عنوان مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، صبح روز جمعه در منطقه هفت‌خوان استان سمنان به دلیل برخورد دو قطار مسافرتی با یکدیگر حدود ۴۵ تن از مسافران این قطارها درگذشتند و تعدادی از آنها نیز مجروح شدند.

با هماهنگی‌های صورت‌ گرفته میان قوای سه‌گانه کمیته‌ای به شکل رسمی و با حضور تمام نمایندگان سازمان‌های ذیربط این حادثه را بررسی خواهند کرد.