مدیر عامل سازمان فناوری شهرداری تبریز رئیس کمیته خدمات نرم‌افزاری کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کشور انتخاب شد
مدیر عامل سازمان فناوری شهرداری تبریز رئیس کمیته خدمات نرم‌افزاری کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کشور انتخاب شد

[ad_1] اولین وبینار کمیته خدمات نرم افزاری و سرویس شهروندی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند با حضور سازمان های فناوری کلانشهرها برگزار شد. به گزارش قلم پرس، در پانزدهمین نشست شهرداران کلانشهرهای ایران، طی حکمی از سوی اداره کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز به عنوان […]

[ad_1]

اولین وبینار کمیته خدمات نرم افزاری و سرویس شهروندی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند با حضور سازمان های فناوری کلانشهرها برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، در پانزدهمین نشست شهرداران کلانشهرهای ایران، طی حکمی از سوی اداره کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز به عنوان رئیس کمیته خدمات نرم افزاری و سرویس های شهروندی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند، منصوب شد.
در اولین وبینار تخصصی کمیته خدمات نرم افزاری و سرویس های شهروندی ضمن بررسی وضعیت استفاده از سامانه عوارض خودرو شهرداری ها و سامانه سمیع کشوری، ماموریت های مرتبط با اهداف کمیته با همفکری و مشارکت اعضاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به موجب این حکم، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز مسئولیت تشکیل، هدایت، راهبری و اخذ گزارش های لازم از کارکردهای موضوع های مصوب کمیته و کمیسیون و بررسی و بازتعریف ماموریت های تعریف شده در موضوعات مرتبط با کمیته را به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده به عهده دارد.  

[ad_2]