مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به  بیمارستان سینا تبریز رفت
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به  بیمارستان سینا تبریز رفت

[ad_1] مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی پیگری وضعیت دانش آموزان دختر مسموم شده در بیمارستان سینا تبریز حضور یافت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی ظهر امروز برای عیادت از دانش آموزان مسموم شده و پیگیری وضعیت جسمی و روحی آنان در بیمارستان سینا حاضر شد و […]

[ad_1]


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی پیگری وضعیت دانش آموزان دختر مسموم شده در بیمارستان سینا تبریز حضور یافت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی ظهر امروز برای عیادت از دانش آموزان مسموم شده و پیگیری وضعیت جسمی و روحی آنان در بیمارستان سینا حاضر شد و از نزدیک با تک تک دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.

همچنین در جریان این دیدار پوررادی با قدر دانی از زحمات کادر درمان خواهان به کارگیری بهترین تجهیزات و با تجربه ترین پرسنل در روند درمان دانش آموزان شد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان را همچون فرزندان خود می دانیم، گفت  از تمام ظرفیت های دستگاه تعلیم تربیت استان و‌ نهادهای دخیل در امور امنیتی بهره خواهیم جست تا از کیان آموزش و پرورش کشور و حریم مقدس مدارس و الماسهای درخشان آینده ساز کشور محافظت نماییم و بیش از پیش در جهت رشد و اعتلای فرزندان کشور علی الخصوص دختران عفیف این سرزمین گام برداریم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تلاش نهادهای امنیتی و جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) هرچه زودتر، عاملان این اعمال شنیع و‌ نابخردانه که جان عزیز فرزندان مارا هدف گرفته است دستگیر به سزای اعمال احمقانه خود برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه حضور در بیمارستان در گفتگو با رسانه‌ها، ضمن دعوت اولیا و دانش آموزان به آرامش گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده مدارس استان برقرار است و همکارانم در سراسر استان مستمرا در مدارس حاضر شده و با عوامل مدرسه در ارتباط هستند.

در این عیادت معاونین اداره کل آموزش و پرورش  حجت الاسلام پوررادی را همراهی کردند.

پایان پیام/


[ad_2]